خبرهای داغ:
مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: در سال گذشته علاوه بر پرداخت مستمری به مددجویان، ۴۷ هزار و ۷۹۳ نفر اعم از افراد تحت حمایت و اقشار نیازمند استان، بیش از ۸۵ میلیارد ریال کمک موردی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۱۵۴۲۶۸
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد بذرافشان، مدیر کل امداد فارس با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 85 میلیارد ریال  در قالب کمک‌های موردی و بلاعوض به افراد تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر استان پرداخت شده است، گفت: کمک‌های موردی بر اساس نیاز خانواده های نیازمند و به منظور برطرف کردن مشکلات موردی آنان پرداخت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجد شرایط و به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود تا آنها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

مدیر کل امداد فارس با اعلام اینکه در سال گذشته 47 هزار و 793 کمک های موردی به نیازمندان پرداخت شده است، گفت: از این تعداد، 30 هزار و 184 نفر از افراد غیر تحت حمایت و نیازمندان و 17 هزار و 609 نفر از افراد تحت حمایت بودند.

بذرافشان در خصوص میزان کمک های پرداخت شده به نیازمندان عنوان کرد: از این میزان کمک موردی پرداخت شده، 66 میلیارد و 697 میلیون و 78 هزار و 386 ریال به صورت بلاعوض به نیازمندان غیر تحت حمایت و 18 میلیارد و 834 میلیون و 274 هزار و 901 ریال کمک موردی به نیازمندان تحت حمایت پرداخت شده است.

وی در پایان اظهار کرد: عموم مردم نیکوکار می توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد کمک های خود را در سرفصل های مختلف اهدا کرده و یا به طور مستقیم کمک های خود را به خانواده های نیازمند پرداخت و اهدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها