خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

دیدار سرمربیان،مربیان، و فرماندهان پایگاه ها با امام جمعه انزلی +تصاویر

در روز میلاد کریمه اهل بیت و همزمان با هفته عفاف و حجاب سرمربیان،مربیان و فرماندهان پایگاهها ی حوزه شهیده حداد نژاد با امام جمعه انزلی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۵۴۴۵۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، به مناسب میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و همزمان با هفته عفاف و حجاب سرمربیان، مربیان، و فرماندهان پایگاه ها ی حوزه شهیده حداد نژاد با امام جمعه انزلی دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین امام جمعه انزلی ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها که روز دختر نام گرفته به ضرورت پیروی زندگی اهلبیت و ترویج ان در زندگی تاکید کرد.

در ادامه امام جمعه انزلی مطالبی در مورد عفاف و حجاب و مسئله امر بمعروف گفت و خواستار حضور عموم افراد جامعه خصوصا خواهران در این زمینه شد.

شمس الدین بیان کرد: با برنامه ریزی و تدوین یک طرح جامع ،همکاری و همفکری بانوان میتوانند در بخش مربیان صالحین بسیار اثر گزار باشند.

امام جمعه انزلی اظهار کرد: باید ستاد امربمعروف و نهی از منکر دایر گردد و افرادی که در این ستاد مشغول به خدمت باشند انگیزه آن کار را داشته با شند.

در پایان امام جمعه در رابطه با جدیت برگزاری حلقات صالحین و مباحث مطرح شده نکاتی بیان کرد.

دیدار سرمربیان،مربیان، و فرماندهان پایگاه ها با امام جمعه انزلی +تصاویردیدار سرمربیان،مربیان، و فرماندهان پایگاه ها با امام جمعه انزلی +تصاویر

ارسال نظرات