مسابقات قهرمانی کاراته بسیج خواهران با رقابت نونهالان و نوجوانان بسیجی با شرکت 50 ورزشکاردر سالن ورزشی صالحین شهید علی آقایی برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۵۴۵۷۹
|
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷
مسابقات قهرمانی کاراته بسیج خواهران در شهرستان پارس آباد برگزارشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ این مسابقات در رده سنی  نو نهالان ونوجوانان، در حالی به انجام رسید که با توجه به پایان سال تحصیلی و فراغت بیشتر نو نهالان و نوجوانان کاراته‌کار، استقبال از آن نسبت به رقابت‌های قبلی کاراته در پارس آباد بیشتر شده بود.

سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده ناحیه سپاه پارس آباد در حاشیه این مسابقات با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها با شور و هیجان خاص در نزد ورزشکاران و اولیاء همراه بود، افزود: رقابت‌ها از سطح فنی بسیار بالایی بر خوردار و ورزشکاران شرکت کننده با ارائه تکنیک‌ها و تاکتیک‌های متنوع در مبارزه نوید آینده و امیدوار کننده‌ای را برای کاراته  شهرستان پارس اباد را  به تصویر کشیدند.

وی اظهار کرد: در حالی که در این دوره ۵۰ کاراته کار با یکدیگر به رقابت پرداختند، برترین‌های اوزان مختلف این شانس را دارند که در قالب تیم کاراته پارس آباد به رقابت‌های قهرمانی بسیج استان اعزام شوند.

  در پایان این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان: بیتا هاشمی، آتنا فولادی  وآیلین حسن لر و در رده سنی نو نهالان رویا صمدی، یسنا اژدی و نگار حبیبیان مقام نخست را کسب کردند که از طرف ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تجلیل بعمل آمد.

مسابقات کاراته قهرمانی بسیج پارس آباد به میزبانی تربیت بدنی سپاه و با همکاری مربیان و داوران کاراته این شهرستان برگزار شد.
ارسال نظرات