خبرهای داغ:
شوشتر خوزستان؛

همایش تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده و برنامه تریبون آزاد برگزار شد+تصاویر

همایش تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده و برنامه تریبون آزاد به همت ستاد مردمی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در شهرستان شوشتر استان خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۳۵۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸

 به گزارش خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، همایش تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده به همت ستاد مردمی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در شهرستان شوشتر استان خوزستان برگزار شد.

در این همایش همراه با برنامه‌های قرائت قرآن، پخش سرود ملی،  پخش کلیپ، سخنرانی حجت الاسلام سبزی با موضوع عفاف و حجاب، مداحی میلاد امام رضا(ع) برگزار شد.

نشست روشنگری با موضوعیت گام دوم انقلاب از دیگر برنامه‌های اجرایی ستاد مردمی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف شهرستان شوشتر است که برگزار شد.

بنابراین گزارش برنامه تربیون آزاد با موضوعیت حجاب و عفاف و حضور کارشناس مذهبی حوزه علمیه در سطح پارک بانوان شهرستان شوشتر برگزار شد.

همچنین از طرف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان دارالمومنین شوشتر، در راستای اهداف اصلی انقلاب، برپایی اسلام ناب محمدی (ص) با توجه به اهمیت حجاب و عفت در شرع و کتاب آسمانی قرآن و هزینه‌کرد خون شهدا طوماری نصب شد که به امضاء مردم خواهان حجاب و عفاف رسید. در این طوما آمده است که از تمامی مسئولین، اساتید، فضلا، نهادها، سازمان‌ها، ادارات ذیربط و دانشگاهیان تقاضا داریم که اجرای قانون راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب مصوب سال 1384 شورای عالی انقلاب فرهنگی را به طور جد و تا رسیدن به نتیجه و فراگیر شدن این قانون ارزشمند پیگیری نمایند. امید است که این مطالبه به حق مردم چون گذشته مورد بی مهری مسئولین قرار نگیرد.

گفتنی است این طومار توسط بانوان حاضر در محل با توافق کامل امضا رسید.

بر اساس این گزارش پس از بهره‌مندی از صحبت‌های افراد شرکت کنندگان در تریبون آزاد ،با حضور کارشناس مذهبی ادامه برنامه بصورت بحث گروهی و پرسش و پاسخ از کارشناس مذهبی برگزار شد.

ارسال نظرات