خبرهای داغ:
رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین:

سنگ مزار 130 شهید در گلزار شهدا قزوین تعویض می‌شود

رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین از تعویض یکصد و 30 سنگ مزار شهید در گلزار شهدا طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۶۳۱۴
|
۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با حسین عمویی رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین در دفتر ایشان دیدار کرد.

در این دیدار، حقایق‌پور گفت: مسوولان سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین در مسایل ترویجی و ارزشی از جمله تعویض سنگ مزار شهدا همیشه پای کار بوده که از زحمات آنها قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: همچنین مسوولان این نهاد در انجام مسایل مختلفی مانند حفظ و نگهداری فضای سبز، نظافت و رفت و روب، بهسازی و زیباسازی گلزار شهدای قزوین اقدامات موثری را انجام دادند که قدردان تلاش‌هایشان هستیم.

این مسوول با بیان اینکه شهدا به خاطر آرامش ما به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و جان‌شان را فدا کردند، گفت: تعویض سنگ مزار آنها که میعادگاه صدها نفر از عاشقان شهداست کمترین کاری است که ما می‌توانیم در قبال ایثارگری‌های شهدا انجام دهیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اینکه یک هزار و 76 سنگ مزار شهید در گلزار شهدای قزوین است، گفت: از این آمار 754 سنگ فرسوده شهدا تعویض شده و مابقی مانده است.

وی افزود: مسوولان سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین تعویض تعدادی از سنگ مزار شهدا را طی سال جاری متعهد شدند که امیدواریم این کار در سریعترین زمان به اتمام برسد.

در ادامه این جلسه، رییس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: کار کردن برای شهدا برای ما افتخار بزرگی است و هر کاری که در این راستا بتوانیم انجام دهیم، دریغ نخواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تعویض تعدادی از سنگ مزار فرسوده‌ی شهدا از جمله اقدامات شهرداری است، افزود: یکصد و 30 سنگ مزار شهید با اعتبار 2 میلیارد ریال طی 2 ماه در سال جاری انجام خواهد شد.
1003/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها