سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج دانشجویی اردبیل در گفت و گو با بسیج خبر داد:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل از اعزام ۷۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های استان اردبیل به بیست و چهارمین دوره طرح ولایت کشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۰۳۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
اعزام ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های اردبیل به طرح ولایت کشوری
پرویز پرزور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری  بسیج اردبیل اظهار داشت: طرح ولایت کشوری به مدت ۴۵ روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد که شامل آموزش مبانی اندیشه اسلامی در موضوعات مختلف می‌باشد و امسال ۷۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های مختلف استان اردبیل جهت شرکت در بیست و چهارمین دوره طرح ولایت کشوری اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دانشجویان اعزامی اکثرا از فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها هستند، افزود: این طرح نقطه عطفی در شکل گیری شاکله شخصیتی و انسجام مبانی فکری و اندیشه دانشجویان است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اردبیل تصریح کرد: هر ساله از استان اردبیل برای شرکت طرح ولایت دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از استان اردبیل اعزام می‌شود و امسال نیز از بین ۵۰۰ نفر شرکت کننده ۷۰ نفر طی مصاحبه‌های عمومی، تخصصی و آزمون‌های روانشناختی و هوش پذیرش شده اند.

پرزور طرح ولایت را مهمترین دوره برای شرکت فعال دانشجویان برای راه اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی خواند و افزود: تجربه نشان داده که دانشجویانی که حضور فعال در طرح ولایت دارند، علاوه بر موفقیت در محیط دانشگاه، توانسته اند در پاسخ گویی به شبهات، دانشگاه را با خود به جلو بیاورند و این نیاز مهم دانشگاه‌های امروز ما است.
ارسال نظرات