خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

شهید «اسلامیان» مظهر آرامش بودند/ اعطای درجه سرتیپ تمام به 13 شهید استان همدان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه ما بدهکارشهدا هستیم، به بیان شاخصه‌های شهید «اسلامیان» پرداخت و گفت: شهید «اسلامیان» مظهر آرامش بود.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۰۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷

شهید «اسلامیان» مظهر آرامش بودند/ اعطای درجه سرتیپ تمام به 13 شهید استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جلسه هماهنگی معرفی شهید شاخص سال 98، شهید «سعید اسلامیان» اظهار داشت: این جلسه توفیقی شد در حضور خانواده شهیدان «پرویز، سعید و مسعود اسلامیان» باشیم و دقایقی ویژگی این شهیدان را بیان کنیم.

وی گفت: چند سالی است برای اینکه استفاده بیشتری از شهدا برده باشیم نامگذاری سال را به نام شهدای محترم استان نامگذاری کردیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امسال شهید استان، شهید «سعید اسلامیان» معرفی شد، افزود: امید است بتوانیم در طول سال در جلسات، همایش‌ها، مراسمات مختلف در مدارس، دانشگاه‌ها و... به زوایای پنهانی از زندگی شهید «اسلامیان» بپردازیم.

وی تصریح کرد: هر سال توفیق شد که بخشی از شهدای استان را معرفی کنیم و خداوند توفیق داد در چند سال گذشته در مرکز و شهرستان‌ها نامگذاری شهدا را داشته باشیم و به برکت شهدا در طول سال یادواره‌ها و مراسمات مختلف برگزارکنیم قسمت‌هایی از زندگی شهدا را عنوان کنیم.

سردار مجیدی عنوان کرد: امسال نیز شهید «سعید اسلامیان» را که از فرماندهان عزیز و بزرگوار لشگر 32 انصارالحسین (ع) بودند به عنوان شهید شاخص سال معرفی شد تا یک باردیگر بتوانیم این شهید بزرگوار را در استان و به نسل جدید انقلاب معرفی کنیم.

وی ادامه داد: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و دستور حرکت دوم انقلاب که از مقام معظم رهبری داشتیم زمینه‌ای است که بتوانیم این شهید بزرگوار را معرفی کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: همسر شهید می‌تواند نقش موثری در جامعه به ویژه بین بانوان داشته باشند و اثرگذاری این کار را خواهیم دید.

وی با بیان اینکه ما بدهکارشهدا هستیم، به بیان شاخصه‌های شهید «اسلامیان» پرداخت و گفت: شهید «اسلامیان» مظهر آرامش بود.

سردار مجیدی با اشاره به نقش مؤثر شهید «سعید اسلامیان» در زمان جنگ عنوان کرد: این شهید بزرگوار در کردستان و پاوه آرامش برقرار کرد و مایه افتخار استان همدان است و یاد و خاطره این شهید عزیز هیچ گاه از ذهن‌ها خارج نمی‌شود.

وی با اشاره به برنامه ستاد کل نیرو‌های مسلح در اعطای درجه به شهدایی که نتوانستند قبل از شهادت درجه خود را دریافت کنند، یادآور شد: ستاد کل نیرو‌های مسلح 13 شهید استان را مشخص کرده تا در برنامه‌ای درجه سرتیپ تمامی شهدا را اعطا کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: همزمان با سالروز عملیات مرصاد در برنامه‌ای درجه شهدا اعطا می‌شود.

هم رزم شهید «اسلامیان» نیز در ادامه این جلسه با اشاره به شاخصه‌های شهید «سعید اسلامیان» افزود: این شهید بزرگوار دارای ویژگی‌های همچون بصیرت، شجاعت، ولایت‌مداری، تکلیف‌پذیری و... بود طوری که این شهید عزیز کودکی نکرد و به فکر مبارزه با ساواک بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات