خبرهای داغ:
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد:

برگزاری دوره آشنایی با مخاطرات ویژه خانواده ستاد کل نیروهای مسلح استان قزوین

ابراهیمی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوینهیمی از برگزاری دوره آشنایی با مخاطرات ویژه خانواده ستاد کل نیروهای مسلح با هدف ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم برای مواجهه با مخاطرات خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۰۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قزوین؛ تهمینه ابراهیمی اظهار داشت: در راستای ارتقاء سطح آگاهی عموم مردم یک دوره 8 ساعته آموزش آشنایی با مخاطرات از روز دوشنبه 31 تیرماه ویژه خانواده نیروهای مسلح استان قزوین در شهر محمدیه برگزار شد.

وی ضمن اشاره به عقد تفاهم نامه بین جمعیت هلال احمر و ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر آموزش کمکهای اولیه جهت مشمولین وظیفه عنوان کرد: با توجه به برگزاری این دوره جهت مشمولین وظیفه و کادر خدوم نیروهای مسلح شاغل در پادگان شهدای جواد نیا و علاقه خانواده های این عزیزان به حضور در دوره های آموزشی ، ما را بر آن داشت تا این دوره را برای خانواده های این عزیزان نیز برگزار نماییم.

ابراهیمی با بیان اینکه این دوره با تدریس خانم حقیقت از مربیان مجرب استان و با حضور 30 نفر از همسران کادر اداری پادگان شهدای جواد نیا برگزار گردید در ادامه افزود: پس از برگزاری دوره آشنایی با مخاطرات ، دوره آموزشی کمکهای اولیه نیز به مدت 22 ساعت برای خانواده نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان عنوان کرد: آمادگی در برابر مخاطرات برای همه ی افراد جامعه ضروری بوده و بالا رفتن سطح آگاهی مردم باعث پیشگیری و کم شدن میزان آسیب های ناشی از حوادث خواهد بود.

 

۱۰۱۰/د۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها