خبرهای داغ:

جوانان عناصر فعال و موثر جامعه هستند

رییس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی سرخه با اشاره بر اهمیت جوانان در تبیین بیانیهام دوم انقلاب گفت: جوانان عناصر فعال و موثر جامعه هستند
کد خبر: ۹۱۶۰۹۸۱
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام مهدی محمدی در دیدار با رئیس شورای هیئات مذهبی سرخه ضمن بیان اینکه گام دوم انقلاب محور برنامه‌های تبلیغات اسلامی سرخه است اظهار کرد: برگزاری جلسات و نشست‌های هم اندیشی یک نیاز مهم در این راستا است.
وی با بیان اینکه اشاعه رسالت‌های عمومی و دستگاه‌های فرهنگی در بیانیه گام دوم یک عزم جمعی می‌خواهد، افزود: نشست‌های هم اندیشی با حضور مسئولان فرهنگی و موثران‌ می‌تواند به راهکار‌های جلب هرچه بیشتر جوانان به برنامه‌های فرهنگی و یافتن راهکار‌های مناسب در امور تبلیغی منجر شود.
رئیس تبلیغات اسلامی سرخه درباره ضرورت جذب جوانان در حوزه فرهنگ و برنامه‌های بیانیه گام دوم، افزود: یکی از مهمترین اقدامات هیئات مذهبی در این حوزه می‌بایست جذب جوانان باشد؛ چون جوانان عناصر فعال و موثر در جامعه محسوب می‌شوند.
حجت الاسلام نطنزی، رئیس شورای هیئات مذهبی سرخه نیز درباره مسائل فرهنگی و مذهبی و برنامه‌ریزی تشکل‌های دینی در سطح شهرستان، گفت: شورای هیئات مذهبی آمادگی دارد تا در زمینه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به خصوص در حوزه جوانان و همچنین بیانیه گام دوم همکاری لازم را داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها