مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان اردبیل ضمن تشریح برنامه‌های گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی در اردبیل، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب الگوی عرصه علم و فناوری جهاد دانشگاهی است.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۱۱
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

بیانیه گام دوم انقلاب الگوی عرصه علم و فناوری جهاد دانشگاهی است/ تجلیل از جهادگران برتر

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیده صغری جواد اظهار داشت: ۱۶ مردادماه سی و نهمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی است و همزمان با آن عرصه و عمل جهادی نیرو‌های انقلاب تبیین و تشریح خواهد شد.

مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی از زمان تشکیل تلاش کردن تا در عرصه تصمیم‌های مهم و پیچیده علمی تاثیرگذار باشد و توطئه‌های دشمنان در خصوص وابستگی را خنثی کند.

این مقام مسئول افزود: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی هست و هم اکنون بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان رهنمود مقام معظم رهبری سرلوحه برنامه‌ها و الگوی عرصه علم و فناوری این نهاد است.

وی عنوان کرد: دیدار با مسئولان استانی، برگزاری نشست خبری، مسابقه فرهنگی عکاسی با محوریت دستاورد‌های این نهاد در استان، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم گرامیداشت تجلیل از جهادگران برتر و مراسم معنوی زیارت عاشورا را از مهمترین برنامه‌های این نهاد در استان به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل جهاددانشگاهی خواهد بود.

جوادی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه سالروز تاسیس از ۱۲ تا ۱۷ مرداد ماه با معرفی دستاورد‌های و خدمات جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان اردبیل ادامه داد: مجموعه جهاد دانشگاهی در کشور با مشارکت جوانان انقلابی توانسته در عرصه‌های مختلف پژوهش و فناوری، فرهنگی، آموزشی، کارآفرینی و پزشکی به دستاورد‌های بزرگی برسد و این به مدد علاقه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات