مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع):

توقیف نفت‌کش جمهوری اسلامی ایران برای جبران آبروریزی انهدام پهپاد گلوبال هاوک بود

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: توقیف نفت‌کش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های جبل‌الطارق توسط انگلیس هم به‌نوعی به درخواست امریکا برای جبران آبروریزی انهدام پهپاد گلوبال هاوک بود.
کد خبر: ۹۱۶۱۱۸۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام برهان باقری صبح امروز در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه در قبال دشمن خارجی در چهل سال گذشته قدم به قدم در حال پیشرفت بوده‌ایم اظهار داشت: امروز به لحاظ نظامی در جایگاهی قرار داریم که دشمنان خارجی حتی جرئت مقابله با ما را ندارند.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت امروز جمهوری اسلامی به لحاظ مؤلفه‌های قدرت با ۴۰ سال گذشته به‌هیچ‌عنوان قابل قیاس نیست و ما امروز فوق‌العاده نسبت به گذشته قدرت یافته‌ایم تصریح کرد: این سخنان به‌هیچ‌عنوان شعارگونه و از روی تعصب نیست و نمونه‌ای از قدرت جمهوری اسلامی ایران در هدف قراردادن پهپاد چند میلیون دلاری آمریکا که به اذعان خودشان از نوع پیشرفته‌ترین پهپاد‌ها بود نمود پیدا کرد.

حجت‌الاسلام باقری با تشریح این اتفاق مهم و راهبردی تأکید کرد: در اوایل انقلاب آمریکا هواپیمای مسافربری ما را با سیصد و اندی مسافر مورد اصابت موشک قرارداد و هم‌وطنان ما را به شهادت رساند، اما در آن زمان وضع به‌گونه‌ای بود که ما یارای مقابله با آن‌ها را نداشتیم.

وی ادامه داد: ایران با ملاحظات انسانی هواپیمای دیگر آمریکایی را با ۳۶ سرنشین موردحمله قرار نداد که این موضوع سبب شد تا رئیس‌جمهور آمریکا هم از ایران تشکر کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) تجاوز به مرز‌های هوایی ایران از سوی آمریکا را به‌نوعی قدرت‌نمایی شیطان بزرگ دانست و افزود: این قدرت‌نمایی با دلیر مردی‌های پاسداران جان‌برکف جمهوری اسلامی مایه آبروریزی آن‌ها در دنیا شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین باقری با اشاره به اینکه توقیف نفت‌کش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های جبل‌الطارق توسط انگلیس هم به‌نوعی به درخواست امریکا برای جبران آبروریزی انهدام پهپاد گلوبال هاوک بود تأکید کرد: پس از آن اتفاق نیز پاسداران نیروی دریایی با توقیف نفت‌کش انگلیسی که با اسکورت دو ناو جنگی در حال تردد بود بار دیگر قدرت پوشالی امریکا و انگلیس را به سخره گرفتند.

وی در ادامه به حضور جوانان در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: فضای مجازی مانند اقیانوسی است که در آن انواع دٌر وجود داشته و همچنین لجنزاری از فساد نیز هم‌زمان موجود است.

باقری تأکید کرد: باید با چشم‌باز در این فضا حرکت کنیم تا در دام لجنزار‌های گرفتار نشویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها