امام جمعه خلخال گفت: در قبال رشادت های آزادگان دوران دفاع مقدس وظیفه سنگینی بر دوش ماست
کد خبر: ۹۱۶۱۲۳۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، امام جمعه شهرستان خلخال به همراه سرهنگ دوم پاسدار جهانبخش عطایی فرمانده ناحیه خلخال با حضور در منزل سید کمال صدری آزاده سر افراز هشت سال دفاع مقدس حضور یافتند و از نزدیک جویای حال وی شد.

در این دیدار حجت الاسلام کریم اسدی با تکریم از رشادت‌ها و شجاعت‌ها و سختی‌های هشت سال دفاع مقدس، آزادگان را جزو گنجینه‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: ما وظیفه داریم تا نسل جوان را با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهیدان، جانبازان، آزاده‌ها آشنا کنیم تا بفهمند که کشور ایران چگونه به اینجا رسیده است.

وی افزود: ما همگی وظیفه خدمت به این نظام مقدس را داریم و باید برای تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان قامی بزرگ بر داریم.

دراین دیدار سرهنگ پاسدار جهان بخش عطایی فرمانده سپاه ناحیه خلخال، خاطر نشان کرد: نسل جوان، نسلی با انگیزه و با روحیه است و دشمنان از هیچ اقدامی برای جذب و بکارگیری این روحیه انقلابی جوانان برای ضربه به کشورمان دریغ نمی‌کنند.

عطایی گفت: ما باید این نسل را که نسل امید و ایمان است با آرمان‌ها و اهداف امام راحل (ره) و شهدا آشنا کنیم و این روحیه انقلابی را درجای درست و درراه پیشرفت کشور بکارگیریم.
ارسال نظرات