سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج دانشجویی مشگین شهر گفت: با هدف محرومیت زدایی گروه‌های جهادی دانشجویی به مناطق کم برخوردا مشگین شهر اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۶۱۳۹۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
گلمحمدزاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشگین شهر در قالب ۶ گروه جهادی در حاشیه شهر و روستا‌های هدف مشغول فعالیت خواهند بود.

وی افزود: در این راستا با همکاری مضاعف دهیاری‌ها و شورای اسلامی، فرماندهان پایگاه‌های تابعه، مدیران مدارس شناسنامه جهادی روستا‌های هدف تکمیل شده

مسئول بسیج دانشجویی مشگین شهر تصریح کرد: این اردو‌ها در ۱۲ محور و قالب برنامه‌های علمی، فرهنگی، آموزشی، سبک زندگی اسلامی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، بهداشت و درمان، تببین بیانیه گام دوم انقلاب و مباحث دینی و قرآنی برگزار خواهد شد.

سرهنگ مظفری جانشین سپاه ناحیه گرمی نیز در این با در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: اردو‌های جهادی بانوان بسیجی شهرستان گرمی با همکاری بسیج سازندگی گرمی در محل شهرک ولیعصر (عج) گرمی برگزارشد.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها از اول تیرماه در راستای اعتلای فرهنگ بسیجی در جامعه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری شروع شده است.

جانشین سپاه ناحیه گرمی افزود: در این اردو برنامه‌های مختلفی در موضوعات بهداشتی، هنری و مباحث دینی و تربیتی برای شرکت کنندگان ارائه می‌شود.
ارسال نظرات