خبرهای داغ:

افتتاحیه طرح ولایت استانی در شاهرود+ تصاویر

افتتاحیه طرح‌ ولایت بسیج دانش آموزی استان سمنان به میزبانی شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۱۵۹۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، افتتاحیه طرح ولایت بسیج دانش آموزی استان سمنان در حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که مسئولین بسیج دانش آموزی استان و شهرستان شاهرود و فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین آموزش و پرورش استان و شهرستان شاهرود حضور داشتند، ۱۰۰ دانش آموزان شرکت کننده در این طرح پس از مراسم افتتاحیه در شاهرود به اردوگاه دشت بهشت شاندیز مشهد مقدس اعزام شدند.
مسئول بسیج دانش آموزی استان سمنان گفت: در این دوره ۲۰۰ دانش آموز پسر و دختر بسیجی استان سمنان در دو دوره شش روزه مجزا (۱۰ تا ۲۰ مرداد ماه) در اردوگاه دشت بهشت شاندیز مشهد شرکت می‌کنند.
طاهری، هدف از این دوره را تربیت و آموزش و توانمندسازی دانش آموزان، کسب مهارت‌های مدیریتی و تشکیلاتی و رشد و تعالی اخلاقی و معرفتی دانش آموزان عنوان کرد و افزود: در این دوره کلاس‌ها و کارگاه‌های تشکیلاتی و آموزشی، مباحث معرفتی و اخلاقی و فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی برگزار می‌شود.
دانش آموزان شرکت کننده در این طرح در سال تحصیلی جدید به عنوان فرمانده واحد بسیجی مدارس فعالیت می‌کنند.
در این مراسم سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده سپاه ناحیه شاهرود نیز در سخنانی با تاکید بر بصیرت و‌آگاهی بخشی به نسل جوان و نوجوان جامعه در برابر جنگ نرم دشمنان این دوره ها را در بصیرت افزایی و تربیت نسل انقلابی جامعه کوثر دانست و از فرماندهان واحدها خواست خود را برای مدیریتی انقلابی آماده کنند.
این برنامه به همت بسیج دانش آموزی حوزه کوثر شاهرود برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها