هادی سیاسی:

مقاومت ملت ایران معادله دشمنان را بر هم می‌زند

هادی سیاسی با بیان اینکه مقاومت ملت ایران معادله دشمنان را بر هم می‌زند، گفت: اگر مسئولین کشور به جوانان این مرز و بوم بیشتر از گذشته میدان دهند بدون شک پیروز قطعی این جنگ جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۶۱۶۳۳
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ بیست و پنجمین همایش «شهید آبروی کوچه افتخار محله» به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرآباد ناحیه مقاومت بسیج بردسکن و پایگاه بسیج شهید شوریده در روستای عظیم آباد این بخش برگزار شد.
 
منزل شهید علی اصغر افرند طاهری میزبان تعدادی از مسئولان محلی و بیش از ۳۰۰ بسیجی بود تا یک بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و شهدا تجدید بیعتی دوباره داشته باشند.
 
در این مراسم معنوی هادی سیاسی استانی در سخنانی ترویج فرهنگ ایثار وشهادت را یک اصل مهم در شرایط امروزی جامعه دانست و گفت: شهدا زنده اند و برگزاری اینگونه محافل می‌تواند در شناساندن فرهنگ آن‌ها به نسل نوجوان و جامعه کمک کند.
 
سید رضا موسوی افزود: فرهنگ استقامت و مقاومت در این برهه حساس بدون شک تمامی معادلات دشمنان را بر هم می‌زند. وی با بیان خاطرات متعددی از کرامات شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: باور ملت ایران این است که شهدا زنده اند و برکت خون آنان نخواهد گذاشت دشمنان به نقشه‌های شوم خود دست یابند.

این هادی سیاسی با اشاره به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: استکبار در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی طی این چهل سال هر کاری از دستش برآمد انجام داد، اما جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و وجود نعمت ولایت فقیه هر بار سربلندتر از همیشه از این آزمون‌ها عزت خود را به جهانیان فریاد زد وی خاطرنشان ساخت: اخرین تیر ترکش دشمنان ما فشار‌های اقتصادی است تابه زعم خود ملت را از این نظام ناامید کنند.
 
وی افزود: مردم ما در اوج این فشار‌ها یعنی در بهمن ۹۷ نشان دادند پای این نظام و این انقلاب ایستاده اند و به معنای واقعی کلمه نخواهند گذاشت این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.
 
موسوی با تشریح این مهم که مشکلات اقتصادی کشور قطعا با برقراری ارتباط با آمریکا و کمک کشور‌های غربی حل نخواهند شد، اذعان داشت: خودباوری جوانان مومن انقلابی می‌تواند ملت ایران را سرافراز‌تر از همیشه از این جنگ بیرون آورد.

وی گفت: اگر مسئولین کشور به جوانان این مرز و بوم بیشتر از گذشته میدان دهند بدون شک پیروز قطعی این جنگ جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
 
موسوی با اشاره به توانمندی نسل جوان ما در ساخت موشک‌های نقطه‌زن گفت: این جوانان اگر باور شوند می‌توانند حلال بسیاری از مشکلات درونی کشورمان باشند.
 
وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان ساخت: دشمنان ما نفس‌های آخر دشمنی خود را می‌کشند.
 
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری و برنامه ریزی ویژه دشمنان در این خصوص گفت: برنامه دشمنان حضور کم رنگ شما ملت ایران در این عرصه سرنوشت ساز است، اما دیگر بار حماسه‌ای دیگر توسط ملت ایران در این آزمون مهم خلق خواهد شد.
 
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کاردان نماینده، ولی فقیه در سپاه ناحیه بردسکن هم اشتیاق خانواده‌های شهدا برای برگزاری این محافل را در منازل شهدا وصف ناشدنی توصیف کرد و گفت: از برکات انقلاب این است که خون شهدا روز به روز نهال این نظام را بارورتر از گذشته کرده است.
 
وی با اشاره به تقدیم ۲۸۶ شهید در شهرتسان بردسکن به نظام و انقلاب گفت: این برنامه فرهنگی تا کنون در ۲۵ منزل شهید با هدف معرفی هر چه بهتر شهدا برگزار شده است.
 
مداحی، قرائت زیارت پرفیض عاشورا و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.
 
استقبال نوجوانان از این مراسم مثال زدنی بود.
 
گفتنی است روستای عظیم آباد ۶ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها