خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید «باهنر» مسجد اعظم کبودراهنگ خبر داد

اجرای برنامه‌های متنوع در طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «باهنر» کبودراهنگ

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید «باهنر» مسجد اعظم کبودراهنگ از اجرای برنامه‌های متنوع در طرح جوانه‌های صالحین این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۲۲۲۹
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲

اجرای برنامه‌های متنوع در طرح جوانه‌های صالحین پایگاه شهید «باهنر» کبودراهنگسیدعبدالله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید «باهنر» مسجد اعظم کبودراهنگ همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی، تربیتی، ورزشی در حال اجرا است.

وی با تاکید بر اهمیت ویژه طرح جوانه‌های صالحین در برنامه‌های بسیج گفت: با همکاری و همدلی شورای پایگاه بسیج این طرح از اول تابستان با قوت تمام آغاز شده و تا به حال حدود ۹۰ نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید «باهنر» مسجد اعظم کبودراهنگ افزود: در زمینه آموزشی کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، چیستی، چرایی و چگونگی نماز، مقاله نویسی، طراحی و نقاشی، سبک زندگی اسلامی و در زمینه ورزشی و سرگرمی کلاس‌های فوتسال، شنا و تنیس روی میز به صورت هفتگی برنامه‌ریزی شده است.

وی گفت: برنامه‌های متنوع دیگری نیز از جمله مسابقه کتابخوانی، کارگاه آسیب‌شناسی فضای مجازی، اجرای سرود، اجرای مسابقات تنیس روی میز و پانتومیم(ادابازی)، کوهنوردی، طرح ابتکاری برای تشویق به حضور در نماز جماعت در دست اجرا است.

موسوی با اشاره به اجرای اردو در پایان طرح تصریح کرد: اردوی طرح در دو سطح داخل استانی و خارج استان که تشرف به آستان ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) است با حضور شرکت‌کنندگان در طرح برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات