خبرهای داغ:

برگزاری یادواره 220 شهید و 15 لاله گمنام شهرستان مهدیشهر+تصاویر

یادواره 220 شهید و 15 لاله گمنام شهرستان مهدیشهر برگزار شد
کد خبر: ۹۱۶۲۷۶۷
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج درمهدیشهر،یادواره 202شهید و 15 لاله گمنام شهرستان مهدیشهر با حضور حجت الاسلام ماندگاری و مداحی سید مهدی میر داماد در مسجد الغدیر طالب آباد برگزارشد.
حجت الاسلام ماندگاری در این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: هدف شهدا؛تداوم راه و رسم پیامبر اسلام است و راه شهدا راه اولیا الله است.
وی با بیان اینکه شهدا به راه های آسمانی آشنا تر از راه های زمینی بودند ؛آنهامردانی صادق و با استقامت و به عهد خدا با وفا بودند و در راه دفاع از آب و خاک وآرمان های نظام اسلامی از خود گذشتند وبا آزادگی در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
وی با معرفی ولایت به عنوان چتر امنیت اظهار کرد: برخی انسانها راه انسانیت و راه شرف و شرافت و عزت راگم کرده اند اما شهدا نشانگر راه هستند چون زیر چتر ولایت بودند که منحرف نشدند و پدران و مادران شهدا افتخار می کنند که فرزندانشان با اولیای خدا محشور شدند.
رئیس موسسه سیره شهدا با اشاره به مقام شهدا درشفاعت گفت:مال اندوزی وشهوترانی هنر نیست بلکه هنر این است که در این عالم مانند شهدا متوجه باشیم برای چه چیزی آمده ایم ؛آنها از راه ولایت متوجه اهداف خود شدند ودر پشت سر ولایت گام برداشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها