خبرهای داغ:

بازدید مدیران کانال های فضای مجازی از مکان اجرای اجلاسیه شهدا شاهرود+ تصاویر

مدیران کانال های فضای مجازی شهرستان شاهرود با حضور در محل اجلاسیه شهدا از روند اجرای این رخداد عظیم فرهنگی بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۸۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمعی از مدیران کانال‌های فضای مجازی شهرستان شاهرود با حضور در مکان برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود از روند اجرایی این اجلاسیه بازدید و گزارش‌های تصویری تهیه نمودند.
در این بازدید سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و دبیر ستاد اجلاسیه شهدا و سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین سپاه ناحیه شاهرود و مدیر اجرایی اجلاسیه شهدا در این بازدید به تشریح برنامه‌ها و کار‌های انجام شده در خصوص اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود پرداخته و از همکاری دستگاه‌های اجرایی تقدیر کردند.
حسین پور در این بازدید با تشریح برنامه‌های این اجلاسیه به اجرای نمایش بر بال ملائک اشاره کرد و افزود: این نمایش به روایت جنایات منافقین از ابتدای انقلاب تا عملیات مرصاد می‌پردازد و رشادت رزمندگان شهرستان شاهرود در قالب گردان سیدالشهدا را در عملیات مرصاد بازخوانی می‌کند.
لازم به ذکر است اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود ۱۵ مرداد ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه کار خود را آغاز و تا ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ پذیرایی عموم مردم است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها