خبرهای داغ:

به جرات می‌گویم اگر توفیقی در این مدت نمایندگی ام داشتم از نقش دوستان خبرنگار بوده است

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: به جرات می‌گویم اگر توفیقی در این مدت نمایندگی ام داشتم از نقش دوستان خبرنگار بوده است
کد خبر: ۹۱۶۳۴۳۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید حسن حسینی شاهرودی در دیدار با خبرنگاران پیشکسوت شاهرود که به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار انجام شد با تقدیر از پیشکسوتان عرصه خبر اظهار کرد: شما چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن به بهترین نحو انجام وظیفه کردید و بر ماست که زحمات شما را پاس بداریم.
نماینده شاهرود و میامی در مجلس افزود: تکلیفی بود بر عهده ما که به یاد کسانی باشیم که صادقانه خدمت کردند و امروز هم به اتفاق جمعی از خبرنگاران آمدیم تا عرض ادبی خدمت شما داشته باشیم.
وی بیان کرد: حتی یک خبرنگار هم می‌تواند در جامعه بسیار تاثیرگذار باشد و به جرات می‌گویم اگر توفیقی در این مدت نمایندگی ام داشتم نقش دوستان رسانه و خبرنگار در این توفیقات اساسی بوده است.
سخنگوی کمسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: حتی جا‌هایی بود که با دوستان رسانه اصطکاک داشتیم، اما همان هم باعث اخذ امتیازات بیشتر برای شاهرود و میامی شد. نمونه آن را در مسائل مختلف مثل فرودگاه، اداره کل راه و ... دیدیم که دوستان خبرنگار به میدان آمدند و موافق و مخالف باعث حرکتی شدند که باعث اخذ بیشترین امتیازات شد.
حسینی گفت، مرز هوایی برای ما قابل باور نبود مثلا عزیزی به ما می‌گفت، ما نزدیک به ۱۵ سال است که دنبال این موضوع هستیم و به نتیجه نرسیدیم و شما هم نرو، چون به نتیجه‌ای نمی‌رسی! اما گفتم ما توکل به خدا کردیم و پشتمان به کوه است اول مردم و بعد هم رسانه‌ها که همه به میدان آمدند. حرکتی آغاز شد ۲ سال هم به طول انجامید، ولی بعد از ۲ سال نه تنها مرز هوایی را گرفتیم بلکه فرودگاه شاهرود بین المللی شد و این ماحصل فضایی بود که ایجاد و مطالباتی که منعکس شد.
نماینده شاهرود و میامی در مجلس تاکید کرد: در بحث اداره کل راه هم فکر نمیکردیم از وضعیتی که می‌توان گفت، گاو شیرده تبدیل به وضعیت امروز شویم که همه امتیازات یک اداره کل را داشته باشیم و در اینجا هم وقتی به ملاقات معاون رئیس جمهور رفتم پیام‌های موجود در فضای مجازی را به ایشان نشان دادم و گفتم این فضای حاکم بر مردم است؛ و اگر آن فضا نبود نمیشد این امتیازات را گرفت. شاید بعضی جا‌ها تخریب شدم، اما خیری بود که برای مردم باقی ماند و آیندگان خواهند دانست که حرکت بزرگی انجام شده است.
در این دیدار مولوی یکی از پیشکسوتان عرصه خبر هم ضمن تشکر از دکتر حسینی به خاطر حضور وی در منزلش و با یاد مرحوم حسینی شاهرودی برادر نماینده شاهرود و میامی گفت: نام اخوی مرحوم شما صد‌ها سال دیگر هم بر زبان‌های مردم زبانزد است و امروز خوشحالیم که  شاهد دوره خوبی در زمان شما هستیم و انشالله خدا از شما خدمتتان را قبول کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها