نشست حوزه بسیج خواهران طرقبه با موضوع کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد

نشست حوزه بسیج خواهران طرقبه با موضوع کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات (تکمیل صحن حضرت زینب سلام الله علی‌ها در کربلا) با سخنرانی سرهنگ پاسدار گرایلی، رابط بسیج و ستاد بازسازی عتبات عالیات برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۳۷۷۷
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نشست حوزه بسیج خواهران طرقبه با موضوع کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات (تکمیل صحن حضرت زینب سلام الله علی‌ها در کربلا) با سخنرانی جناب سرهنگ گرایلی، رابط بسیج و ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام شد.

وی در این زمینه بیان داشت: این حقیقتی انکارناپذیر است که ما همواره به ائمه اطهار نیاز داریم و آن بزرگواران به ما نیاز ندارند، لذا هر کدام از ما بایستی تلاش کنیم و در زمینه بزرگداشت و تکریم مقام آن‌ها قدم برداشته و کار جهادی کنیم، این کار نیاز به پایداری دارد، شما گام اول را بردارید ائمه در این راه قطعا یاری خواهند نمود.

خاطرنشان می‌شود؛ فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهران بخش طرقبه و مربیان جلسات قرآن شهری و روستایی که حاضرین این جلسه را تشکیل می‌دادند، موظف شدند طی تنظیم سند با بانک رسالت، برای هر کدام از پایگاه‌ها مبلغ چهل میلیون ریال، وام جهت کمک به ساخت و تکمیل صحن حضرت زینب سلام الله علی‌ها در کربلا دریافت نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها