خبرهای داغ:

تولید ۳ هزار تن مرغ در استان سمنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ‌سمنان از تولید ۳ هزار تن مرغ در استان خبر داد و گفت: استان سمنان در حوزه تأمین گوشت مرغ با هیچ کمبودی مواجه نیست.
کد خبر: ۹۱۶۴۴۵۷
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، سید حسن میرعماد بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: تمهیدات ویژه‌ای برای تأمین گوشت مرغ در استان سمنان اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه در استان سمنان هیچ نگرانی از بابت تأمین گوشت مرغ وجود ندارد افزود: در حال حاضر گوشت مرغ با قیمت هر کیلوگرم 12هزار و 900 تومان در درب مغازه‌ها به مردم عرضه می‌شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به فروش هر کیلو تخم‌مرغ در استان سمنان به قیمت هر کیلوگرم 6 هزار و 900 تومان بیان داشت: در این مورد نیز وضعیت استان سمنان مطلوب گزارش می‌شود.
میرعماد با اشاره به روند خوب جوجه ریزی از ابتدای سال 98 تاکنون در استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری 11 میلیون جوجه ریزی در سطح استان سمنان انجام‌شده است.
وی بیان داشت: بالغ‌بر 3 هزار تن مرغ بالای 43 روز در حال حاضر در استان سمنان موجود است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: نظارت بر ارائه بهترین خدمات از جهات مخالف ازجمله قیمت، کیفیت مورد رصد بازرسان امر در طول سال قرار می‌گیرد تا کالایی مرغوب همواره در اختیار عموم مردم استان قرار گیرد.
میرعماد بیان داشت: مردم نیز باید همکاری و تعامل مناسبی با مسئولان خود داشته باشند و هرگونه اقدام خلاف قانون از گران‌فروشی، احتکار را به سازمان‌ها و دستگاه‌های مربوطه اطلاع دهند تا مورد رسیدگی و برخورد قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها