مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان:

بخش بزرگی از بصیرت و پیروزی جبهه حق مرهون تلاش‌ خبرنگاران است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان گفت: بخش بزرگی از بیداری، بصیرت و پیروزی جبهه حق در این جنگ مرهون تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران است.
کد خبر: ۹۱۶۴۷۹۶
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ خراسان رضوی، حجت الاسلام علی اصغر سلیمانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران در سپاه ناحیه فریمان با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک این روز به خبرنگاران گفت: رسانه نقش بسیار مهمی در موفقیت جبهه انقلاب در عرصه جنگ نرم دارد و خبرنگاران سرداران و افسران جنگ نرم هستند لذا سرعت عمل، دقت و هوشیاری آنان نقش موثری در پیروزی ما دارد.
 
 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فریمان افزود: خبرنگاران صحنه‌های نابود شدنی و از یاد رفتنی را ثبت و ضبط می‌کنند و با نشر و اطلاع رسانی آن به بیان مشکلات مردم و کاستی‌های موجود در جامعه می‌پردازند.
 
وی با بیان این که دشمنان و استکبار جهانی هزینه‌های هنگفتی را برای مقابله با حق و حقیقت در فضای مجازی و رسانه صرف می‌کنند گفت: بخش بزرگی از بیداری، بصیرت و پیروزی جبهه حق در این جنگ مرهون تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران است.
 
وی گفت: خبرنگاران برای ارسال و پخش یک خبر ساعات زیادی مشغول فعالیت هستند و این تلاش‌ها نباید نادیده گرفته شود.

در پایان از زحمات و تلاش‌های خبرنگار صداوسیما و روزنامه خراسان و ۵ تن از خبرنگاران افتخاری سپاه امام رضا (ع) در انعکاس فعایت‌ها و برنامه‌های سپاه و بسیج در سطح شهرستان فریمان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها