۷۵۰ پرس غذای نذری در بین نیازمندان درگز توزیع شد

عضو هیئت امنای مسجد قریشی درگز گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید قربان و به همت جمعی از خیرین شهرستان، ۷۵۰ پرس غذای نذری تهیه و در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۶۵۱۶۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
مهدی شایسته در گفتگو با خبرگزاری خراسان رضوی؛ از تهیه و توزیع ۷۵۰ پرس غذای نذری در بین نیازمندان درگز خبر داد.

وی افزود: هر ساله با فرا رسیدن اعیاد ملی و مذهبی همچون عید قربان، نیمه شعبان، عید نوروز و سایر مناسبت‌ها هیئت امنای مسجد قریشی درگز کمک‌های مردمی را جهت اطعام و اکرام نیازمندان جمع آوری می‌کنند.

عضو هیئت امنای مسجد قریشی گفت: در شرایط اقتصادی فعلی که خرید مایحتاج زندگی برای خانواده‌ها علی الخصوص نیازمندان سخت و دشوار شده، حتی یک پرس غذا هم می‌تواند دل بسیاری از افراد را شاد کند.

شایسته تاکید کرد: مطابق روایات اسلامی همه ما موظف هستیم در حد توان به برادران و خواهران مسلمان خود کمک کنیم؛ چه بهتر که این کمک‌ها در ایام شادی و جشن‌های اهل بیت باشد تا از این طریق محبت مردم را نسبت به اهل بیت علیهم السلام افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: اگرچه روند افزایشی قیمت محصولات اندکی ما را با چالش مواجه کرد، اما با کمک خیرین درگز موفق به جمع آوری ۵ میلیون تومان وجه نقد شدیم که نتیجه آن تهیه و توزیع ۷۵۰ پرس غذا شد.

عضو هیئت امنای مسجد قریشی خطاب به مردم تاکید کرد: برای شریک شدن در امر خیر نیازی به هزینه کرد مبالغ زیاد نیست، خداوند به کوچکترین کمک مردم ثواب کامل آن عمل خیر را می‌دهد؛ ضمن اینکه سرآغاز اتفاقات بزرگ همین کمک‌های کوچک هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها