خبرهای داغ:
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین

پلمب ۱۱ واحد سفره خانه در قزوین/ بیش از هزار قلم دارو غیرمجاز جمع آوری شد

سرهنگ خدایی گفت: در حال حاضر ۳۰ واحد سفره‌خانه سنتی به صورت غیرمجاز در استان قزوین شناسایی شده و از این میان تاکنون ۱۱ واحد نیز مهروموم شده است.
کد خبر: ۹۱۶۶۸۹۸
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ خدایی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در کارگروه نشست مبارزه با مواد مخدر استان که به ریاست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین برگزار شد بیان کرد:
۱۸ آرایشگاه زنانه و ۱۱ سفره‌خانه غیرمجاز در قزوین توسط پلیس قزوین مهر و موم شدند.

وی گفت: ۲۹ واحد صنفی غیرمجاز شامل ۱۸ آرایشگاه زنانه و ۱۱ سفره خانه سنتی در استان قزوین طی یک ماه گذشته توسط پلیس شناسایی و پلمب تعطیل شده است.

سرهنگ خدایی اظهار کرد: به منظور مبارزه با شیوع اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان تیمی متشکل از پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی و عوامل انتظامی از واحدهای صنفی بازدید کرده و اقدام به مهروموم واحدهای فاقد مجوز کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین عنوان کرد: درحال حاضر ۳۰ واحد سفره‌خانه سنتی به صورت غیرمجاز در استان قزوین شناسایی شده و از این میان تاکنون ۱۱ واحد نیز مهروموم شده است.

وی با بیان اینکه در این عملیات‌ها ۶۰۰ پایه قلیان نیز جمع شده است، اظهار کرد: سفره‌ خانه های سنتی یکی از اماکنی است که می‌تواند در صورت عدم نظارت در بروز و گسترش آسیب‌های اجتماعی موثر باشد و نظارت بر آنها یکی از اولویت‌های پلیس محسوب می‌شود.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه عطاری‌ها می‌توانند کانون توزیع داروهای غیرمجاز و مخدر باشند، بنابراین از ۶۸ واحد عطاری در استان بازدید شد و هزار و ۸۰۰ قلم دارو غیرمجاز نیز جمع آوری شده است.

سرهنگ خدایی به بازرسی آرایشگاه‌های زنانه در استان پرداخت و گفت: تاکنون ۲۰۰ آرایشگاه زنانه غیر مجاز در استان شناسایی شده که در انباری و منازل مسکونی فعالیت می کنند و تا این لحظه ۱۸ واحد از آنها نیز توسط ماموران مهروموم شده است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها