کارمند بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری سپاه ناحیه اراک گفت:اردو‌های جهادی انسان سازهستند وازدل همین اردو‌های جهادی حججی‌ها و احمدی روشن‌ها بیرون آمده اند
کد خبر: ۹۱۶۸۵۱۳
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

عبدالله عبیاوی بسیجی شرکت کننده در اردوی جهادی از حوزه مقاومت بسیج شهید مطهری سپاه ناحیه اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به اهمیت برگزاری اردو‌های جهادی در بین بسیجیان گفت: امروز آن چیزی که مهم است تحقق عدالت در کشور است که اردو‌های جهادی در این راستا گام بر می‌دارند.
وی اردو‌های جهادی را امری مهم برای خودسازی در بین جوانان و به خصوص بسیجیان خواند و افزود: اردو‌های جهادی انسان ساز هستند و از دل همین اردو‌های جهادی حججی‌ها و احمدی روشن‌ها بیرون آمده اند.
عبیاوی در این خصوص تصریح کرد: اردو‌های جهادی، این حرکت انسانساز چند سالی است توسط جهادگران بسیجی پایهریزی شده است و بسیار بودهاند دانشجویان جوانی که با حضور در این اردو‌ها سیر کمال را طی کردهاند.
جهادگر بسیجی برگزاری اردو‌های جهادی در بین بسیجیان را امری لازم خواند و گفت: بسیجیان به عنوان افرادی که مسئولیت خطیر درمیان آحاد مردم را در نظام اسلامی به عهده دارند، با حضور در این اردو‌ها میتوانند ضمن تزکیه نفس و آشنایی با مناطق محروم به محرومیتزدایی در مناطق محروم بپردازند.
کارمند بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: اردوی جهادی را با هدف ایجاد فرصتی بهتر برای بسیجیان در راستای تلاش برای خودسازی و ساختن جامعه و همچنین ایجاد فرصتی برای تفکر بیشتر و سوق دادن فضای جامعه برای کار خالصانه و جهادی برای اسلام و کشور برگزار میکند.

ارسال نظرات