خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین

لزوم برگزاری نماز جمعه بعنوان بزرگترین برنامه فرهنگی جامعه

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: یکی از بزرگترین برنامه های فرهنگی است که باید در شهرهای مورد نظر برگزار شود و همه مسئولان و مردم باید در این مهم کمک و یاری کنند.
کد خبر: ۹۱۶۸۵۴۵
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در حاشیه دیدار مسئولان شهر اقبالیه با نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: نماز جمعه یکی از بزرگترین برنامه های فرهنگی است که باید در شهرهای مورد نظر برگزار شو و همه مسئولان و مردم باید در این مهم کمک و یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه سهم ادارات و سازمان های در برپایی هر چه باشکوه تر نماز جمعه باید مشخص شود، عنوان کرد: شهرداری ها و سازمان هایی که از لحاظ قانونی و با توجه به اختیارات مشخص شده می توانند به برپایی نماز جمعه کمک کنند باید سهم خود را مشخص کرده تا بدین وسیله امورات ستاد نماز جمعه با سازماندهی بهتری پیش برود.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه برای برپایی نماز جمعه بودجه مشخصی تعلق نگرفته است، خاطرنشان کرد: نماز جمعه باید به صورت مردمی و با کمک دستگاه های مختلف برپا و اداره شود که امیدواریم در این زمینه دستگاه های مربوطه اقدامات لازم را انجام دهند.

فاطمی نسب گفت: مسئولان می توانند با تخصیص بودجه در زمینه توسعه مصلاهای نماز جمعه و اجرای برنامه های جانبی در حوزه نماز جمعه سبب افزایش حضور مردم در این اجتماع باشکوه شوند که این مهم خود یک اقدام فرهنگی مناسب محسوب می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه برخی از دستگاه ها و ادارات مانند استانداری، دستگاه قضایی، حوزه هنری، سپاه صاحب الامر(عج)، اداره کل بهزیستی، اداره ورزش و جوانان و برخی دیگر از دستگاه ها تا به امروز تعامل خوبی را با نهاد نماز جمعه استان قزوین داشته اند که این تعاملات روز به روز باید افزایش یابد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین افزود: استان قزوین ظرفیت لازم را برای حضور بیشتر مردم در نماز جمعه دارد که امیدواریم با حمایت و کمک مسئولان و مردم این مهم محقق شود.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها