فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی گفت: اردو‌های جهادی دانشجویان شهرستان گرمی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۲۸
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

اردو‌های جهادی دانشجویان شهرستان گرمی در مناطق محروم اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی در بازدید از اردوهای جهادی دانشجویان شهرستان گرمی اظهار داشت: اردوهای جهادی دانشجویان شهرستان گرمی در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این گروه‌های جهادی متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان گرمی است افزود: این گروه‌های جهادی متشکل از دانشجویان دانشگاه‌های شهرستان گرمی است که در راستای ارائه خدمات و محرومیت‌زدایی به مناطق محروم و روستایی شهرستان گرمی اعزام شده‌اند.

رحیمی مهم‌ترین و اساسی‌ترین هدف اردوهای جهادی را محرومیت‌زدایی دانست و تصریح کرد: علاوه بر اینکه اردوهای جهادی فرصتی بسیار ارزشمند برای دانشجویان است مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی سازندگی، خودسازی و محرومیت‌زدایی است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گرمی با اشاره به اینکه الویت اصلی جهادگران خدمت به مردم است بیان کرد: در این اردوهای جهادی برنامه‌های مختلفی اعم از برنامه‌های بهداشتی، فرهنگی و هنری، آموزشی و تربیتی، معرفتی و بصیرتی برای مردم مناطق محروم اجرا شد.

وی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید مقام معظم رهبری به کارهای جهادی تصریح کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب و در بیانات خود به کارها و اقدامات جهادی تاکید ویژه‌ای کرده‌اند باید در اجرای برنامه‌های جهادی به ویژه در عرصه‌های فرهنگی توجه ویژه و موثری داشته باشیم.

ارسال نظرات