خبرهای داغ:

ظرفیت شاهرود به عنوان مرکز برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی در کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: شاهرود به دلیل موقعیت جغرافیایی و دسترسی به راه های اصلی ، زیرساخت های ورزشی می تواند " پایلوت " و مرکز برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی در کشور باشد.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۷۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
ظرفیت شاهرود به عنوان مرکز  برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی در کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی قاسمی در دیدار با ریاست دانشگاه صنعتی شاهرود از همکاری و نقش سازنده دانشگاه صنعتی شاهرود در میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور تقدیر و تشکر کرد و با عنوان اینکه عملکرد آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده در این مسابقات، رضایت بالای مسئولین وزارت آموزش و پرورش و نیز ورزشکاران و هیأت‌های همراه آنان را بدست آورده است افزود: به دلیل کیفیت چشمگیر میزبانی در سطوح مختلف همانند تجهیزات و سالن‌های ورزشی، رفاه و بهداشت، پذیرایی و اسکان ورزشکاران و همچنین برنامه‌های تفریح و گردشگری این مسابقات، تمایل به اعطای دیگر مسابقات به استان سمنان و به ویژه شهرستان شاهرود مدنظر مسئولین کشوری است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار امیدواری کرد شاهرود به دلیل موقعیت جغرافیایی و دسترسی به راه‌های اصلی کشور، زیرساخت‌های ورزشی، نیروی انسانی توانمند و همچنین آب و هوای مناسب می‌تواند " پایلوت " و مرکز برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی در کشور باشد.
حاجی قاسمی یکی از مهم‌ترین نکات برگزاری این مسابقات را ارائه خدمات رایگان به ورزشکاران و نفرات پشتیبان از جمله داوران، سرپرستان تیم‌ها عنوان کرده گفت: هیچ گونه هزینه‌ای از تیم‌های شرکت کننده دریافت نشده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان؛ به دلیل موفقیت میزبانی شاهرود از رایزنی خود با مسئولین وزارت خانه برای دریافت میزبانی در ماه‌های آینده (زمستان) و در شهر سمنان نیز خبرداد.
دکتر محمد مهدی فاتح رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز، با اعلام اینکه برگزاری موفق این مسابقات بازتاب بسیار خوبی در رسانه‌ها و مسئولین حاضر داشته است گفت: آموزش و پرورش شاهرود نمره‌ای عالی در برگزاری این مسابقات دریافت داشته است و ما آماده هستیم در برنامه‌های آتی ملی و کشوری با این مدیریت همکاری کنیم.
فاتح با عنوان اینکه همکاری‌های دانشگاه و آموزش و پرورش هم اکنون در برگزاری همایش بازنشستگان و پیشکسوتان فرهنگی شاهرود (دانشگاه و آموزش و پرورش) رقم خورده است، افزود: تجربه این مسابقات، تجربه‌ای ارزنده و سازنده برای همکاری‌های آینده ما خواهد بود.
گفتنی است در این دیدار معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت و کارشناس تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود نیر حضور داشتند.
لازم به ذکر است مسابقات کشوری دانش آموزان دختر در دو رشته فوتسال و والیبال برای اولین بار به میزبانی استان و شهرستان شاهرود در دهه سوم مردادماه برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها