خبرهای داغ:

کمبود آب در شرکت‌های صنعتی سرخه

مدیر شهرک صنعتی سرخه گفت: مهمترین مشکل در ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی مشکل کم آبی است
کد خبر: ۹۱۷۰۴۸۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
بهمن قاسمی، مدیر شهرک صنعتی سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی با کمبود آب مواجه هستند اظهار کرد: مهمترین مشکل ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی مربوط به تامین آب پایدار برای بخش صنعت می‌باشد که پیگیری تخصیصی آب از وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی استان می‌باشد.
وی در ادامه با بیان اینکه ۷۹ نفر در واحد‌های صنعتی در حال کار کردن هستند گفت: از تعداد ۴۹ قرارداد منعقده در شهرک صنعتی سرخه، تعداد ۱۱ واحد صنعتی فعال می‌باشند.
بهمن قاسمی کاکرودی ادامه داد: دومین مشکل در خصوص استقرار صنایع، مشکل مربوط به تامین برق می‌باشد. این شرکت به جهت تامین آب مورد نیاز اقدام به خرید و تغییر کاربری چند حلقه چاه فعال کشاورزی بر اساس ماده ۲۷ و ۲۸ قانون توزیع عادلانه آب نموده است.
مدیر شهرک‌های صنعتی سرخه تصریح کرد: به جهت تامین برق مورد نیاز تامین اعتبار لازم صورت گرفته و پس از انعقاد تفاهم نامه با شرکت توزیع نیروی برق استان، احداث پست ۶۳ کیلو وات شهرک صنعتی سرخه در دست اقدام می‌باشد.
قاسمی کاکرودی در ادامه به مشکلات زیرساخت‌های شهرک و نواحی صنعتی اشاره کرد و افزود: مهمترین مسئله در تأمین زیرساخت‌های موردنیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت احداث زیر ساخت می‌باشد که با توجه به عدم تخصیص اعتبار از محل بودجه متوازن به شهرک‌های صنعتی سرخه مشکلات زیادی در این خصوص وجود دارد.
مدیر شهرک صنعتی سرخه ادامه داد: رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در جهت استقرار صنایع متقاضی، شروع فعالیت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و حمایت آن‌ها تا مرحله پایان کار و شروع به بهره برداری می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها