باحضور حجت الاسلام فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بیله سوار برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۶۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیله سوار معرفی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، باحضور حجت الاسلام میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، و سرهنگ پاسدار اختری، فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار و مسئولین شهرستان آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حسینیه ثار الله سپاه ناحیه بیله سوار برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش های چهار ساله حجت الاسلام سید احمد سعادتی تقدیر و حجت الاسلام فاضلی نیا به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه بیله سوار معرفی شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: بزرگترین نعمت خداوند نعمت ولایت است که به برکت وجود نعمت ولایت فقیه است امروز دشمنان اسلام در راس آن آمریکا یجنایتکار در منطقه دچار اضمحلال شده است.

وی هم چنین ضمن تاکید براستفاده از فرصت ماه محرم به پیام ها وعبرتهای مکتب عاشورا اشاره کردندوافزودندعزت امروز در سایه اندیشه مقاومت است که که از مکتب عاشورا و حسین بن علی علیه السلام به ارث رسیده است و برپایه این تفکر و روحیه مقاومت است که رزمندگان ما توانستند پهباد فوق پیشرفته آمریکا را منهدم کنندبه طوری که تحلیلگران غربی معتقدند باید مقابله آمریکا با ایران را در منطقه به تاریخ قبل از پهباد وبعد از پهبادتقسیم کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در ادامه از تلاشها و عملکرد حجت الاسلام سید احمدسعادتی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار قدر دانی نمودند و طی حکمی حجت الاسلام فاضلی نیا را به سمت مسئول دفتر نمایندگی در این شهرستان منصوب گردید.

ارسال نظرات