محبوبه رضائی
هادی سیاسی سپاه استان مرکزی مطرح کرد:
نشست بصیرتی حوزه مقاومت کوثر یک با حضور اعضای شورا و فرمانده پایگاه ها با موضوع مقاومت فعال و انتخابات برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۷۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک بیاتی در نشست بصیرتی حوزه کوثر یک گفت: انتخابات مجلس امسال که در اسفند ماه برگزار می شود اهمیتی دو چندان دارد از نظر زمانی به دلیل اینکه اولین انتخابات در گام دوم انقلاب و در شروع چهل سال دوم آن استاز نظر شرایط به دلیل اوج تحریم های اقتصادی و تنش با استکبار و از نظر حضور برای برای نظام و دولت و معاندین و دشمنان مهم است و با حضور حداکثری مردم در این انتخابات دشمنان نا امید خواهند شد و برای جرایان های سیاسی نیز به این دلیل که جریان سیاسی ای که حائز بیشترین تعداد کرسی های مجلس شود برنده سیاسی خواهد بود
وی در ادامه در خصوص مقاومت فعال گفت: طبق فرمایش رهبری(مدظله) از برجسته ترین ویژگی های امام خمینی(ره) مقاومت با امریکا و استکبار است و تنها راه مقابله با استکبار مقاومت فعال است.
بیاتی ادامه داد: کشورها از لحاظ قدرت به پنج دسته تقسیم می شوند.پایین ترین سطح وابسته به نظام هستند که کشور ما در دهه 50 طبق استراتژی دو ستونی نیکسون با پایه اقتصادی عربستان و پایه نظامی ایران ،ایران ژاندرم منطقه ولی وابسته بود و قدرت استفاده از تسهیلات نظامی خو را نداشت.
وی ادامه داد:سطح بعدی کشورهای با توانایی قدرت دفاع ملی بسیج کنندگی و همراه ساری است که کشور ما در دهه60 به این مرحله رسیددر زمان هشت سال دفاع مقدس.
بیاتی افزود:در سطح بعدی کشورهای با قدرت بازدارندگی هستند که کشور ما در دهه 70و 80 به این مرحله رسید.
وی گفت: سطح بعدی کشورهای با توانایی وارد کردن ضربت متقابل هستند که کشور ما در دهه 90 به این مرحله رسید و در این دهه ثابت کدیم می توانیم منافع انگلیس چپاولگر را به خطر بیندازیم.
ایشان خاطر نشان کردند: سطح آخر کشورهای با توانایی وارد کردن ضربه اول هستند که کشور ما هنوز به این مرحله نرسده است و فعلا توانایی داریم چالش ها و تهدید های دشمنان را به فرصت تبدیل کنیم.
هادی سیاسی در پایان عنوان کرد:طبق فرمایش رهبری در خصوص مقاومت فعال به 5 نکته می رسیم1-مقاومت فعال یک واکنش طبیعی هر ملت آزاده2-مقاومت موجب عقب نشینی دشمن می شود.3-مقاومت هزینه دارد اما هزینه مقاومت در مقابل دشمن کمتر از تسلیم شدن است4-منطق مقاومت امام منطق قرآن است و وعده پیروزی الهی در مقاومت است5-مقاومت امر ممکن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات