هم اندیشی برای انسجام برنامه های پیاده روی اربعین

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسئله ی پیاده روی اربعین نباید از حالت مردمی بودن خارج شود، گفت: شبکه های مردمی برای منسجم کردن حرکت های پیاده روی اربعین ایجاد می شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۲۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و کارشناسان ساماندهی تشکل های دینی و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی، فعالین فرهنگی و اعضای جبهه فرهنگی استان برگزار شد.

حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری در نشست کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان گفت: مسئله ی اربعین از جمله اموری است که هر کسی به نحوی باید در رشد و برپایی آن تلاش کند و این اداره کل هم به سهم خود با حمایت از روحانیون مستقر و فعالین مساجد نسبت به این مهم اقدام می کند.

حجت الاسلام طاهری افزود: امسال نخستین سالی است که اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به عنوان مسئول کمیته ی فرهنگی آموزشی انتخاب شده است و با استفاده از تجربیات دیگر فعالین در این حوزه در این مسیر قدم خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: بر همین اساس پیگیر ایجاد شبکه های مردمی برای منسجم کردن حرکت های پیاده روی اربعین هستیم و اگر بتوانیم به نحو مطلوب و با همکاری سایر دست اندرکاران مسئله ی شبکه سازی را ایجاد و تقویت کنیم، سال به سال شاهد حرکت های بهتری حتی در دور افتاده ترین نقاط خواهیم بود .

مدیرکل تبلیغات اسلامی بیان کرد: نباید مسئله ی پیاده روی اربعین از حالت مردمی بودن خارج شود و اگر ادارات و موسسات و ... هم قصد انجام کاری را دارند و یا قصد حمایت دارند باید در قالب تشکل های مردمی باشد .

گفتنی است در این نشست که در تالار جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد هر یک از شرکت کنندگان نظرات خود را بیان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار