خبرهای داغ:

اغماضی در برخورد با فساد نداریم

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : یکی از برنامه های بدونه اغماض ما مبارزه با فساد است .
کد خبر: ۹۱۷۵۳۳۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲
 

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده در آئین تکریم و معارفه روسای کل پیشین و جدید دادگستری استان کرمانشاه که با حضور حجت‌الاسلام اژه‌ای معاون اول رئیس قوه قضائیه که در تالار انتظار برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر مبارزه با فساد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های  بدون اغماض ما مبارزه با فساد است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به بی‌استفاده ماندن ظرفیت قانونی که طی آن اگر مدیری که از وقوع جرمی در دستگاه تحت مدیریتش اطلاع داشته باشد و آن را گزارش نکند خود نیز مرتکب جرم شده است، تأکید کرد: فساد در هیچ سطحی قابل تحمل نخواهد بود.

وی با بیان اینکه قصد داریم در دسترس مردم باشیم و می‌کوشیم برای جلب اعتماد مردم گام‌های مهمی برداریم تا مردم به واسطه‌ها مراجعه نکنند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم گره از کار مردم باز کنیم.

توسلی‌زاده کاهش پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی، مردم‌داری، پیشگیری از وقوع جرم، حفظ کرامت انسانی همکاران و مردم، حفظ استقلال قاضی و دستگاه قضایی با حفظ تعامل و همگرایی با سایر دستگاه‌ها، حمایت از رونق تولید و حذف موانع تولید با کمک سایر اداره‌ها را از جمله برنامه‌های خود در سمت جدیدش عنوان کرد.

وی با اشاره به پیشنهاد رئیس قوه قضائیه در ارائه طرح «هر مسجد، یک حقوقدان»، اعلام کرد: این طرح یکی از برنامه‌های من است و با همکاری بسیج حقوق‌دانان آن را اجرا خواهیم کرد.

توسلی‌زاده با بیان اینکه بنا دارم مدیریتی کم هزینه ارائه دهم، از همکاران خویش و مردم در خواست کمک کرد و گفت: به تعامل با صاحب‌نظران نیاز داریم.

وی در بخش پایانی سخنانش، خود را یک فرد انقلابی دانست و از تمامی دستگاه‌های مختلف خواست در بحث اربعین یاری‌گر دادگستری باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار