خبرهای داغ:
استاندار سمنان تاکید کرد:

بی توقع‌ترین خانواده‌های ایرانی، خانواده شهدا می‌باشند

استاندار سمنان تاکید کرد :بی توقع‌ترین خانواده‌های ایرانی، خانواده شهدا می‌باشند و ما هر چه داریم از این عزیزان است.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۸۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا آشناگر در دیدار با خانواده معظم شهیدان سیدمحسن، سیدعلی اصغر و سید محمود میرکریمی و مرحوم سید علی میر کریمی پدر سه شهید بزرگوار در دهستان قلعه نو خرقان با بیان اینکه خود را از جنس خانواده شهدا می‌دانم و با مسائل شما عزیزان آشنایی دارم اظهار کرد: بی توقع‌ترین خانواده‌های ایرانی، خانواده شهدا می‌باشند و ما هر چه داریم از این عزیزان است.
وی با اشاره به اینکه وجود خانواده شهدا، نور و برکت برای کشور است گفت: بر خود وظیفه می‌دانم که در سفر‌های شهرستانی برای قدردانی و ادای احترام، خدمت خانواده معظم شهدا برسم.
استاندار سمنان با بیان اینکه باید با قدرت در مقابل دشمنان بایستیم و آنان را به زانو درآوریم گفت: معتقدم که بی تردید مشکلات کشور حل خواهد شد و با دست جوانان برومند این سرزمین پیشرفت و آبادانی بیشتر در انتظار این سرزمین خواهد بود.
مادر شهیدان میرکریمی در این دیدار به استاندار سمنان خیر مقدم گفت و برای وی آرزوی سلامتی کرد و گفت: از استاندار سمنان درخواست می‌کنم به جوانان توجه خاص نموده و برای اشتغال آنان تلاش بیشتری نمایند.
لازم به ذکر است: شهید سید محمود میرکریمی متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۴۱ دهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و فرزند دیگر این پدر والامقام روحانی شهید حجت الاسلام محسن میرکریمی نیز متولد سی و یکم شهریور ماه سال ۱۳۴۵ است که ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۵ در منطقه قلاویزان به دست دشمن بعثی آسمانی شد.  
شهید بزرگوار سیدعلی اصغر میرکریمی فرزند دیگر این خانواده متولد هشتم تیرماه سال ۱۳۴۳ است که سوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه سردشت به شهادت رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها