سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر در گفت و گو با «بسیج»:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر گفت: پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه‌ی هدایت‌های امام (ره) شکل گرفت وباعث احیای یک مکتب سازنده همه گیر در جهان شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۸۰۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
پایداری ایران اسلامی برخاسته از روح وحدت و ایمان بود
حجت الاسلام فیاض تمجید در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس ما دفاع مشروع امت سرافراز ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرز‌های عزت و شرف این مرزو بوم به مثابه یکی از حساس‌ترین برهه حیات این ملت همچون نگینی درخشان، بر تارک تاریخ حماسه وایثار وپا یداری آزادگان جهان می‌درخشد.

وی افزود: دفاع امت اسلامی ایران در برابر هجمه همه جانبه دشمنان اسلام در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق طلبانه فروزان خواهد بود.
 
تمجید ادامه داد: پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود در سایه‌ی هدایت‌های امام (ره) شکل گرفت وباعث احیای یک مکتب سازنده همه گیر در جهان شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان کوثر گفت: دفاع مقدس ما در زمینه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و دیگر عرصه ها توانست معادلات جهانی را برهم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان رانقش برآب سازد این حادثه بزرگ بی شک در یاد ملت ایران ماندگار خواهد ماند و غرور عزت  و سرافرازی را در نسل‌های بعدی برجای خواهد گذاشت.
ارسال نظرات