در قالب پویش قلب‌های مهربان برپا شد؛

نمایشگاه عرضه نوشت‌افزار ایرانی در تربت‌جام

معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت‌جام از برپایی نمایشگاه عرضه نوشت‌افزار ایرانی در قالب پویش قلب‌های مهربان به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به همت معاونت فرهنگی سپاه و گروه فرهنگی منتظران ظهور این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۶۹۵۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سروان پاسدار علیرضا توکلی فر گفت: نمایشگاه عرضه نوشت‌افزار ایرانی در راستای خدمت‌رسانی به مردم شریف این خطه و همچنین کمک به تأمین و توزیع لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند روستا‌ها محرم در قالب پویش قلب‌های مهربان برگزار شد.

وی افزود: این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس به همت معاونت فرهنگی سپاه و گروه فرهنگی منتظران ظهور این شهرستان برپا که ضمن توزیع ۲۳ هزار قلم انواع نوشت‌افزار ایرانی در قالب «پویش قلب‌های مهربان» با فروش و جمع‌آوری کاغذ‌های باطله و تحویلی شهروندان به نمایشگاه نسبت به تهیه لوازم‌التحریر دانش آموزان نیازمند اقدام و این حرکت فرهنگی و نوع‌دوستانه با مشارکت مردم درحال اجرا است.

وی در همین راستا اضافه کرد: شهروندان عزیز می‌توانند کاغذ‌های باطله منازل خود را به این معاونت واقع در ابتدای بولوار امام خمینی (ره) روبروی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران (سپاه قدیم) تحویل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار