سید ساجد یعقوبی
عاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس (ع) گفت: جوانان ما با بهره گیری از مکتب عاشورا و دفاع مقدس مقابل تهدیدات دشمن خواهند ایستاد.
کد خبر: ۹۱۷۷۱۵۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶

جوانان با بهره گیری از مکتب عاشورا و دفاع مقدس مقابل تهدیدات دشمن خواهند ایستاد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار عبدالحاکم معصومی صبح امروز در بازدید سربازان سپاه حضرت عباس(ع) از نمایشگاه دفاع مقدس اردبیل اظهار داشت: امروز وظیفه سنگینی بر روی دوش جوانان این مرز و بوم است و باید راه و یاد شهدا را حفظ نمایند، چرا که آینده کشور در دست جوانان عزیزمان است و شما بایستی با بهره گیری از مکتب عاشورا و دفاع مقدس راه شهدا و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را ادامه دهید تا آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نرسد و مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد جوانان و رزمندگان مقابل تهدیدات و توطئه های دشمنان خواهند ایستاد.

دیروز سربازان اسلام در دوران دفاع مقدس جوانانی چون شما بودند و آن ها برای خود خانواده ، زندگی و آروزهای داشتند ولی در راه دین و اسلام جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا کوچکترین تعرضی به کشور و ناموسشان توسط دشمنان انجام نگیرد.

معاون نیروی انسانی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه خدمت در راه خدا جهاد است، گفت: شما سربازان اسلام امروز اگر در راه کشور و اسلام خدمت میکنید جهاد میکنید و مطمئن باشید اجر و قربتان نزد خدای متعال است.

خاطره گویی توسط رزمنده دوران دفاع مقدس حاج یاور اسماعیل زاده از جمله برنامه های حضور سرابازن در نمایشگاه دفاع مقدس بود

ارسال نظرات