سردار نظری:

شهدا شاخص‌هایی هستند که باید برجسته شوند

فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: شهدا نماد‌هایی هستند که ما مسیر را گم نکنیم ان‌ها همیشه در حال نورافشانی هستند ما باید این شاخص‌ها را برجسته سازی کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۷۰۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرتیپ پاسدار یعقوبعلی نظری در جمع بسیجیان و خانواده شهدا ورزمندگان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای ۲ شهید گمنام و ۴۵ شهید بخش یونسی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و دلاور مردی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: ما نسبت به شهدا مدیون هستیم و مکلف به ادای این دین هستیم و باید سر تعظیم در مقابل شهدا و خانواده معظم شهدا و این مسیری که ایجاد شده فرود بیاوریم.

سردار نظری در ادامه به مقام شهدا پرداخت و گفت: شهدا نماد‌هایی هستند که ما مسیر را گم نکنیم ان‌ها همیشه در حال نورافشانی هستند ما باید این شاخص‌ها را برجسته سازی کنیم. شهدا اسوه حق هستند.یکی از شهود شهادت شهود افشایی است و این روز‌ها فضای جامعه اسلامی معطر است به خون شهدا کربلا  بخصوص امام حسین(ع) و یاران با وفای حضرت که در کربلا و در روز عاشورا به شهادت رسیدند تا مردم مسیر خود را گم نکنند انحراف پیدا نکنند و اسلام زنده بماند.
 
سرتیپ نظری گفت: اگر ظلم قرار باشد حقانیت اسلام را بپوشاند این خون شهداست که این گردو غبار‌ها را پاک می‌کند و اگر امروز شما مردم ایران اسلامی می‌بینید که دشمن در مقابل جمهوری اسلامی به زانو در امده است به برکت خون شهدا است. ما امروز سر بلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد هستیم این ملت هویت پیدا کرده است این ملت در مقابل دشمن قدرت پیدا کرده است که همه‌ی این‌ها به برکت خون شهداست.شهادت و این نعمت الهی برای فرد و جامعه در نتیجه مبارزه و مجاهدت به دست می‌آید. 

وی در پایان افزود: در مقابل کفر باید ایستاد و راهی دیگر جز مقاومت وجود ندارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها