خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج در پیامی هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و پرسنل پاسگاه انتظامی همگین تبریک گفت و از زحمات این عزیزان تقدیر نمود .
کد خبر: ۹۱۸۱۷۸۶
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان ، رحیم غزالی در پیامی هفته نیروی انتظامی  را به فرماندهی و پرسنل پاسگاه انتظامی دهستان همگین تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است :

برادر ارجمند  جناب سروان حقیقت کیا
با صلوات بر محمدو آل محمد (ص) و اهداء سلام
با احترام؛ ایام پربرکت و باشکوه هفته نیروی انتظامی را خدمت جنابعالی و کارکنان فداکار و مجاهد آن یگان تبریک و تهینت عرض مینمایم.
بی شک نیروی انتظامی به مدد تجارب ارزشمند در 4 دهه اخیر و تحول و تعالی در عرصه‌های مختلف و به ویژه تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و فداکار، در شرایط قابل اعتماد بوده و رضایتمندی مردم از عملکرد و نقشآفرینی پلیس بیانگر این واقعیت است.

ضمن تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهیدان والامقام آن نیروی متعهد و انقلابی در دوران 8 سال حماسه، جهاد و مقاومت و نیز در مقابله با اشرار و متجاوزان به حقوق مردم، امید است همچون گذشته با اقتدار، قاطعیت و قانونمداری در عرصه‌های مختلف ماموریتی خود به ویژه گستراندن چتر امنیت و نظم در جامعه، آرامش و رضایت مندی مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم نماید.

از خداوند سبحان آرزوی توفیق، سربلندی و عزّت جنابعالی و همه کارکنان خدوم و فداکار نیروی انتظامی تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و گسترش روزافزون فرهنگ و ارزش‌های دوران هشت سال حماسه و ایثار را مسئلت مینمایم.

 

                                                                                                  فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج

                                                                                                               برادر بسیجی     رحیم غزالی

ارسال نظرات
پر بیننده ها