خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار همدان:

ارائه خدمات بهتر نیاز به نیروهای با انگیزه، ولایی و نخبه دارد

معاون عمرانی استاندار همدان گفت: برای توسعه شهر همه افراد توانمند پای کار بیایند چراکه سیستم خدماتی برای ارائه خدمات بهتر نیاز به نیروهای با انگیزه، ولایی و نخبه دارد.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۱۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵

ارائه خدمات بهتر نیاز به نیروهای با انگیزه، ولایی و نخبه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، محمودرضا عراقی در شورای اداری شهرستان اسدآباد اظهار داشت: باید برای قبول مسئولیت در نظام از افراد ارزشی استفاده شود تا نعمت خدمت بیش از پیش برای مردم چشیده شود.

وی با بیان اینکه کشور ما دارای نظامی مردمی است، تصریح کرد: در کدام کشور انتصابات تا این حد تحت نظر مردم قرار دارد؟

معاون عمرانی استاندار همدان ادامه داد: خدمت به زائرین باعث افتخار ما است و تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین خدمت را به زائرین ارائه دهیم.

وی گفت: برای توسعه شهر همه افراد توانمند پای کار بیایند چراکه سیستم خدماتی برای ارائه خدمات بهتر نیاز به نیروهای با انگیزه، ولایی و نخبه دارد.

عراقی همچنین علیرضا فعله‌گری شهردار جدید اسدآباد را شهرداری پیگیر و باانگیزه خواند و گفت: در شهرداری‌ها انگیزه بالای شهردار مهم است.

وی ادامه داد: پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان باید سعی کند شهردار جدید تا پایان این دوره باقی بماند چراکه تغییر شهردار مگر در مواقع اضطراری به مردم و توسعه شهر ضربه وارد خواهد کرد.

در پایان این جلسه علیرضافعله گری با دریافت حکم خود رسماً شهردار اسدآباد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات