خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

آغاز پایش رسانه ای در استان قزوین

اسماعیلی گفت: پایش رسانه ها در استان قزوین از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر در استان آغاز شده و اداره کل فرهنگ و ارشاد پیگیر امر می باشد.
کد خبر: ۹۱۸۳۶۰۹
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اولین جلسه شورای اطلاع رسانی استان به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار و با حضور اعضای شورای اطلاع رسانی استان در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد.

محمد حسین اسماعیلی دراین جلسه با اشاره به مصوبه جدید هیات وزیران در خصوص شورای اطلاع رسانی کشور و استان ها بیان کرد: با توجه به این مصوبه تغییراتی در شورای اطلاع رسانی استان قزوین نیز به وجود آمده است.

وی گفت: در شرایط کنونی و در فضایی که تمامی دشمنان کشور برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر تعامل دارند، بحث رسانه ها در دولت دارای اهمیت خاصی می باشد و با توجه به استفاده دشمن از فضای مجازی و ابزار رسانه ای جهت دستیابی به اهداف شوم خود، بالطبع نقش و عملکرد ما در رسانه ها از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: آنچه اهمیت دارد این است که بتوانیم تمامی عملکردها و زحمات و تلاش های دولت را به طور شایسته ای به دنیا اطلاع رسانی کنیم چرا که دشمن به دنبال بزرگنمایی نواقص موجود در دستگاه هاست و این وظیفه ماست که هماهنگی در حوزه رسانه ای داشته باشیم.

اسماعیلی عنوان کرد: اطلاع رسانی در قالب آزادی بیان و استقلال عمل رسانه ها مورد تایید دولت و محور عملکرد ما می باشد.

وی افزود: آنچه در این شورا اهمیت دارد این است که بتوانیم ساماندهی در وضعیت موجود رسانه ها و پایش در شبکه ها و کانال های مجهول الهویه داشته باشیم و در این راستا بتوانیم تمامی رسانه ها را شناسنامه دار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین تصریح کرد: باتوجه به این که استان قزوین در حوزه رسانه بسیار فعال است و دارای کمیت در خصوص رسانه ها در بین استان های دیگر می باشد، فرصتی برای شورای اطلاع رسانی است که از ظرفیت این رسانه ها در اطلاع رسانی استفاده نماید.

اسماعیلی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر به دنبال پیگیری امور و مصوبات شورای اطلاع رسانی می باشد و آنچه اهمیت دارد در درجه اول بحث پایش رسانه ها در استان قزوین است که این امر آغاز شده و اداره کل فرهنگ و ارشاد پیگیر امر می باشد.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها