خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تاکید کرد:

پیگیری ارتقا سطح درمانگاه بسطام

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: از طریق دانشگاه علوم پزشکی شاهرود پیگیری خواهیم کرد تا ارتفاع سطح درمانگاه بسطام انجام شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۹۰۵
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
ارتقا سطح درمانگاه بسطامبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، منوچهر فخری، در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بسطام با اشاره به سفرهای استاندار‌ به شهرستان ها و مناطق، همواره همراه با مصوباتی است که سفر ایشان به بخش بسطام ‌نیز مصوباتی را داشته است اظهار کرد: مسئولین شهرستان و مناطق باید تلاش داشته باشند تا‌ پیگیری این ‌مصوبات را در دستور کار قرار داده تا شاهد شکوفایی این‌ مصوبات باشیم و در همین ‌راستا طبق دستور استاندار امروز خدمت شما هستیم و پیگیری مصوبات در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: شهرداری باید دقت داشته باشد تا در هر صورت ‌حق مردم را تودیع و پرداخت کند و از طریق دانشگاه علوم‌ پزشکی شاهرود پیگیری خواهیم کرد تا ارتقاء سطح درمانگاه بسطام انجام شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان خاطر نشان کرد: مقوله ساختمان ‌مدیریت‌ بحران و همچنین ‌استخر ورزشی این منطقه، از مباحث و موارد مطروحه است ‌که به صورت ویژه پیگیری خواهد شد تا هرچه سریعتر شاهد رفع موانع باشیم.
وی ادامه داد: طرح جداسازی آب شرب از آب نگهداری فضای سبز شهری، اقدام ‌پسندیده و ارزشمندی است و پیگیری خواهیم ‌کرد تا مساعدت های لازم ‌برای اجرای این‌ طرح انجام‌ شود.
فخری با بیان اینکه بسطام‌ شهری زیبا، تاریخی، باستانی و دارای جذابیت ها و ظرفیت های بسیار مطلوب است که نیاز است تا جهت توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این شهر، تلاش های جدی صورت بگیرد، از تلاش های دلسوزانه اعضای شورای اسلامی شهر بسطام قدردانی کرد و‌گفت: این عزیزان نیاز است برای پیگیری و رفع مسائل شهر تلاش های بیشتری داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها