خبرهای داغ:
دبیرشبکه ملی وارثون مطرح کرد؛

شهدا به واسطه خداوند مشهور و ماندگار شدند

دبیرشبکه ملی وارثون گفت: شهدا به واسطه خداوند مشهور و ماندگار شدند
کد خبر: ۹۱۸۳۹۱۱
|
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، حجت الاسلام حسین جوشقانیان، در یادواره شهدای مهدی‌شهر، که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک شهداء، مهدیشهر برگزارشداظهار کرد: حق همیشه ماندگار است و باطل نابود شدنی است و کسی اگر خدایی شد خدا او را مطرح و مشهور می‌گرداند.
 دبیر شبکه ملی وارثون بیان کرد: در ادامه، با اشاره به سختی‌های دوران دفاع مقدس گفت: در آن زمان دوربینی نبود، اما خدا شهدا را مطرح و مشهور کرد و تکیه گاه شهداء خدا بود.
جوشقانیان با تاکید بر خدا باوری و خدا محوری تصریح کرد: اگر همه جا را خدا دیدیم و خدا را باور کردیم و خدا در بطن زندگی آوردیم خدا ما را بالا می‌برد. همانطور که همه سلول‌های جسم شهدا از خدا بود و همان خدایی که حضرت موسی (ع) را از نیل نجات داد، انسان را از سختی نجات می‌دهد.
وی افزود: دومین مولفه شهدا، این بود که ۹۰ درصد شهدا چهره امام را از نزدیک ندیدند و امام را درک نکردند، اما از رسانه تصویر مبارک امام را دیدند و ولایتمداری را در باور‌ها به منصه ظهور رساندندو اگر دست ما به حسب ظاهر به امام زمان (عج) نمی‌رسد، اما باید در باور و عمل و رفتار و کردار ولایتمداری ما جلوه کند.
دبیر شبکه ملی وارثون اضافه کرد: بسیاری از جوانان ما امروز از سیره و خاطرات شهدا مطلع نیستند و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باید این سیره و سبک زندگی شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه بسط ونشرکنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها