خبرهای داغ:
رییس هیأت والیبال نیروهای مسلح شاهرودخبرداد:

برگزاری اولین دوره مسابقات قهرمانی والیبال نیروهای مسلح کشور در شاهرود

رییس هیأت والیبال نیروهای مسلح شاهرود از برگزاری اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نیروهای مسلح کشور با حضور ۱۸ تیم در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۴۱۱۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حسین زهرابی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین دوره مسابقات والیبال نیرو‌های مسلح استان سمنان به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شاهرود اظهار کرد: در این مسابقات ۷ تیم در دو گروه ۳ و ۴ تیمی به میزبانی نیروی انتظامی شهرستان شاهرود به مدت ۵ روز در سالن، ولی عصر (عج) شهرداری شاهرود به رقابت پرداختند.
وی افزود: بعد از پایان ۱۳ بازی، لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود، نیروی انتظامی شاهرود و گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم به ترتیب به مقام‌های اول تا سومی دست یافتند.
رئیس هیئت والیبال نیرو‌های مسلح شاهرود خاطر نشان کرد: تیم پادگان امام رضا (ع) شاهرود نیز کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را کسب کرد و جوایز نقدی، لوح تقدیر و سپاس به تیم‌های برتر توسط مقام‌های ارشد نظامی شاهرود اهدا گردید.
زهرابی با تاکید بر اینکه این مسابقات از لحاظ کمیت و کیفیت در سطح بسیار بالا و قابل قبول و با استقبال خوب تیم‌های استان برگزار شد گفت: مقرر شد با این تلاش ها، مسابقات قهرمانی والیبال نیرو‌های مسلح کشور از اول بهمن ماه سال جاری با حضور ۱۸ تیم از سراسر کشور در شهرستان شاهرود برگزار گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها