خبرهای داغ:
استاندار قزوین :

از مدیری که در مسیر رفع مشکلات مردم و تولید تلاش می کند، حمایت می کنم

جمالی پور گفت: مسئولیت ما سنگین است و باید در گرو اعتمادبخشی به مردم، مشکلات آنها برطرف شود و از مدیری که در مسیر رفع مشکلات مردم و تولید تلاش می کند، حمایت می کنم.
کد خبر: ۹۱۸۴۵۸۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین و با حضور مدیران دستگاه ها و بانک های عامل در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

استاندار قزوین با اشاره به ایام اربعین و تلاش های مدیران و دستگاه های استان در برگزاری این مراسم بیان کرد: اربعین امسال پرشورتر از هرسال بود و صحنه ای از انسجام بزرگ امت اسلام و به نوعی حضوری پررنگ از دل بستگان سیدالشهدا بود که در این عرصه، آزادی خواهان از تمام تقاط دنیا حضور داشتند.

وی گفت: تجمع بزرگ اربعین نشان دهنده این است که حرکت در مسیر سیدالشهدا در دنیا با جدیت آغاز شده و ما شیعیان وظیفه سنگین تری داریم که بدانیم فلسفه قیام سیدالشهدا چه دستاوردی برای کشور ما داشته تا از آن برای خودسازی و ساخت جامعه بهتر بهره مند شویم.

جمالی پور اظهار کرد: کارگروه تولید یکی از کارگروه های مهمی است که در این شرایس کشور مورد توجه می باشد که جهت رفع مشکلات دستگاه های پرچالش به آنها کمک می کند و نیز به سرمایه گذاران کمک می کند تا وارد عرصه تولید شوند.

استاندار قزوین عنوان کرد: دشمن در مسیر ناکارآمدی صحنه اقتصاد است که این کار مسولیت ما را گوشزد می کند. در دوره جنگ نظامی با دشمن با ابزار نظامی مقابله کردیم. امروز در جنگ نابرابر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قرار گرفته ایم و در این مسیر مساله معیشت مردم از اولویت های مهم دشمن است که در راه تولید کشور مانع ایجاد کند تا جامعه را پرآشوب نماید.

وی افزود: برهمین اساس مدیران ومسوولان باید از تمام ظرفیت خود را برای حضور در میدان استفاده کنند. مدیران باید مقید باشند و سلامت اداری و چارچوب قانون را رعایت کنند.

جمالی پور تصریح کرد: این که ما قانون را سخت گیرانه تعریف کنیم، بزرگترین خسارت به کشور و مردم است. لذا از همه بانک ها می خواهیم که در شرایط فعلی مملکت در مقابل وضعیت موجود، مسیر را برای سرمایه گذار مرتفع نمایند.

استاندار قزوین اضافه کرد: مسوولیت ما مسوولان سنگین است که می تواند موجب بهتر شدن و یا وخیم تر شدن اوضاع شود به گونه ای که گاهی عدم موافقت مدیران، می تواند بخش بزرگی از سیستم تولید و اداری را مختل کند.

وی بیان کرد: سرمایه گذار یک مجاهد است و اگر تمام سرمایه خود را برای رونق تولید کشور هزینه می کند، نشان می دهد که دغدغه مند کشور است و ما موظف هستیم مسیر تولید را برای وی هموار نماییم.

جمالی پور خطاب به مسئولان بیان کرد: هدایتگری درست جزو وظایف شرعی ماست و اگر سرمایه گذار را درست راهنمایی نکنیم، خیانت کرده ایم و در این مساله با نگاه کمک و دستگیری وارد شوید.

استاندار قزوین ادامه داد: باید رویکردهای موجود را اصلاح کنیم و صنعتگران، تولیدگران و سرمایه گذاران مورد احترام و در اولویت باشند. چرا که ما به برکت رای مردم وارد عرصه مدیریت شدیه ایم.

مدیر ارشد اجرایی استان عنوان کرد: مسئولیت ما سنگین است و باید در گرو اعتمادبخشی به مردم، مشکلات آنها برطرف شود و از مدیری که در مسیر رفع مشکلات مردم و تولید تلاش می کند، حمایت می کنم.

جمالی پور با اشاره به رعایت قانون و تسهیل امور در مسیر تولید از سوی مسئولان گفت: حتما باید چارچوب های قانونی رعایت شود. باید با دلیل و مدرک علت رد درخواست ها بیان شود تا فرد امکان دفاع از حود را داشته باشد و نظر مدیران مبنی بر رد درخواست ها، بر اساس نظر شخصی نباشد. همچنین تسهیلات از سوی بانک ها بر اساس پیشرفت فیزیکی و تاییدات فنی پروژه پرداخت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها