معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل: ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی با شعار "مدرسه انقلابی؛ دانش‌آموز انقلابی" در استان اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: ۹۱۸۵۹۹۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی در استان اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولین سپاه حضرت عباس(ع)، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، معاون مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در صدا و سیماری اردبیل برگزار شد.

در این جلسه سرهنگ پاسدار شکر عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: از 7 تا 13 آبان ماه  با شعار "مدرسه انقلابی؛دانش‌آموز انقلابی" به عنوان هفته بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است و در این راستا تمامی برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در مدارس سطح استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با همکاری سپاه حضرت عباس(ع) و  اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می گردد که با توجه به مدرسه محوری بودن برنامه ها در این ایام شاهد برگزاری برنامه های مختلفی در مدارس استان اردبیل خواهیم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های اجرا شده منتهی به راهپیمایی شکوهمند ۱۳ آبان خواهد بود تا با حضور پرشکوه و با بصیرت اقشار مختلف مردم و دانش آموزان بار دیگر با آرمان‌های شهدای دانش آموز و رهبر انقلاب تجدید بیعت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار زده شود و در این روز و با شرکت در راهپیمایی سیزده آبان افول آمریکا را به دنیا اعلام خواهند کرد.

وی با تاکید بر شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج‌دانش‌آموزی در استان اردبیل بیان کرد: برگزاری آئین صبحگاه بسیج دانش‌آموزی، دیدار کمیته پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و دانش‌آموزان نخبه‌ با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، دیدار دانش‌آموزان نخبه مدارس شهرستان‌ها با ائمه جمعه شهرستان، برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموزی و حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج‌دانش‌آموزی در استان اردبیل است.

سرهنگ عبدی در ادامه با بیان اینکه استان اردبیل در دوران دفاع مقدس 721 شهید دانش‌آموز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است اظهار کرد: اعزام راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی شمالغرب، برگزاری نشست‌های بصیرت افزایی در سه محور تبیین گام دوم انقلاب، استکبار ستیزی و افول آمریکا و تبیین اندیشه مقاومت، اجرای طرح میقات صالحین، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در مدارس و غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان اردبیل به شمار می‌رود.

افول و فروپاشی آمریکا با شعار استکبار ستیزی ملت ایران رقم خورده است

حجت الاسلام و لی نظر پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این جلسه اظهار داشت: امسال همچون سالهای گذشته راهپیمایی 13 آبان از ویژگی خاصی برخوردار است و سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا با شعار استکبار ستیزی ملت ایران رقم خورده است.

وی با بیان اینکه علائم افول و سقوط قدرت اهریمنی آمریکا کاملا مشهود است، افزود: امروز هرچه قدر استکبار افول کند، مستضعفان جهان در آرامش خواهند بود.

نظر پور با بیان اینکه 13 آبان ماه روز مبارزه با استکبار جهانی است و از ظرفیت دانشجویی و دانش آموزان استفاده خواهد شد، گفت: روز دانش آموز و شهدای دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی است که منشاء همه اینها استکبار و جنایت آنهاست فلذا ملت ایران با اتحاد و انسجام یکپارچه یک راهپیمایی با شکوه برگزار خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اهمیت و نقش حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی را بسیار بالا دانسته و ادامه داد: راهپیمایی 13 آبان تجلی خروش، اراده و فریاد ملت ایران در مبارزه با استکبار و استبداد جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار می باشد که ملت فهیم و قدردان جمهوری اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 13 آبان دشمنان اسلام را مأیوس و ناامید خواهند کرد.

وی گفت: راهپیمایی امسال در شهرستان اردبیل از ساعت 10 صبح روز 13 آبان ماه از میدان شریعتی به سمت مصلی امام خمینی (ره) از یک مسیر برگزار و در شهرستان های استان اردبیل نیز راهپیمایی 13 آبان برگزار می شود که زمان آن ها اعلام خواهد شد.

استفاده از ظرفیت دانش آموزان ودانشجویان در برنامه های صدا و سیمای مرکز اردبیل

علی ملا احمدی مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل در این جلسه نیز با اینکه دشمنان امروز در فکر از بین بردن اندیشه های امام راحل در کشور هستند، اظهار داشت: امروز جنگ دنیا با خط رسانه های و توطئه های آنها و هجمه هایشان  بواسطه امپراطوری رسانه های دشمن رقم می خورد.

وی حوادث یوم الله 13آبان را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و شکستن هیبت پوشالی استکبار جهانی بویژه آمریکای جنایتکار دانست و گفت:واحدهای مختلف صدا وسیمای مرکز اردبیل برای پوشش کامل و انعکاس رسانه ای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی آمادگی کامل دارند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت دانش آموزان و دانشجویان در برنامه های صدا و سیما و جلسات و همایش ها نیز در دستور کار گرفته است چرا که دانش آموزان و دانشجویان آینده سازان کشور می باشند و استفاده از ظرفیت این قشر بسیار ارزشمند است.

ارسال نظرات