با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین؛

برگزاری يادواره 16شهید آبروی محله در وردنجان

يادواره 16شهید آبروی محله در چهار راه نماز شهر وردنجان از توابع شهرستان بِن استان چهارمحال و بختیاری با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۶۳۲۸
|
۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسيج از استان چهارمحال و بختياری؛ حجت الاسلام و المسلمين ابوالفضل احمدی در اين يادواره اظهار داشت: يكي از مهمترين عوامل گرفتاري اصحاب پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم بعد از رحلت ايشان حركت در مسير دنيا طلبي و مادي گرايي و گرايش به اشرافيگري بود كه باعث شد ولايت از مسير اصلي خود منحرف گردد و صدمات زيادي به اسلام وارد آيد.

وي ادامه داد: به محض منحرف شدن خواص، بيت المال مسلمين دست عده خاصي افتاد، كه به هيچ چيز رحم نمي كردند و همه ثروت را براي خود و نزديكانشان جمع مي نمودند و هميشه دنبال پست و مقام بودند،كه باعث شد آنها از ولايت فاصله بگيرند و موضوعات مهمي همچون جهاد و شهادت طلبي در جامعه كمرنگ گردد.

كارشناس مسائل مذهبي افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي روح تازه اي در كالبد جامعه دميده شد و حركت به سمت آرمانها و ارزشهاي الهي شتاب گرفت و شهادت طلبي و روحيه ايثار و از خودگذشتگي سكه رايج در جامعه شد و عشق به ولايت در جانها زبانه كشيد و بيني مستكبران را به خاك ماليد.

حجت الاسلام و المسلمين احمدي تاكيد كرد: عده اي فرصت طلب به دنبال اين هستند كه ياد شهدا را در جامعه كمرنگ كنند و اولويت جوانان ما را تغيير دهند و با تهديد و ارعاب مردم را از قدرت پوشالي دشمن بترسانند و به مقاصد شوم خود كه دشمني با ولايت و تضعيف آن است دست پيدا كنند، كه به بركت خون شهدا راه به جايي نخواهند برد.

كارشناس مسائل مذهبي گفت: سخنان و حركت حضرت امام حسين عليه السلام و حضرت زينب كبري سلام الله عليها و وصيت نامه شهدا راه ايستادگي و پيروزي بر دشمنان را به وضوح بر ما مشخص نموده است، بنابراين همه ما وظيفه داريم در حفظ آرمانهاي انقلاب و شهدا حركت كنيم و در عرصه هاي مختلف رفتاري انقلابي و جهادي داشته باشيم. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار