خبرهای داغ:
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان:

ایران اسلامی در اوج اقتدار است

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه هم اکنون ایران اسلامی در اوج اقتدار است و در عرصه‌های نظامی برگ برنده در دستان ما است، گفت: شهیدان و خانواده‌های معظم شهدا در استان همدان جایگاه بی‌بدیل و خاصی را دارند.
کد خبر: ۹۱۸۶۵۶۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

ایران اسلامی در اوج اقتدار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی آزادبخت شب چهارشنبه در یادواره شهدای خلبان و ارتش شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهیدان قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و امروز هر موفقیتی که کسب می‌کنیم، به برکت خون شهدا است.

وی افزود: با برگزاری این یادواره مردم و مسولین ملایر نشان دادند که پای‌بند به خون شهدا هستند و ذره‌ای از آرمان‌های آنها کوتاهی نمی‌کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان عنوان کرد: نیروهای مقتدر ارتش، سپاه و بسیج امروز رهروان صدیق شهدا هستند و با تاسی از راه شهدا به موفقیت‌های بزرگ در مقابل دشمنان دست پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه به هر گوشه از نظام مقدس جمهوری اسلامی که نگاه می‌کنیم، نقش برجسته شهدا را می‌بینیم، گفت: دشمن باید بداند و خوب هم می داند، آزموده را دوباره آزمودن خطا است و امروز سدهای منسجمی از یادگاران و رهروان شهدا شکل گرفته که اگر دشمن دست از پا خطا کند، با جواب دندان‌شکنی مواجه می‌شود.

آزادبخت یادآور شد: ما برای اینکه بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم باید وصیت‌نامه شهدا را بخوانیم و به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ایران اسلامی در اوج اقتدار است و در عرصه‌های نظامی برگ برنده در دستان ما است، افزود: شهیدان و خانواده‌های معظم شهدا در استان همدان جایگاه بی‌بدیل و خاصی را دارند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: اگرچه امروز شهدا در بین ما نیستند، اما رهروان و یادگاران شهدا حضور دارند و این افتخار بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان ملایر در برگزاری این یادواره سنگ تمام گذاشتند و این مایه امیدواری و افتخار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات