خبرهای داغ:
سردار طلایی نیک:

شهدا میزان و شاخص‌های هدایت جوانان ما در این روزگار هستند

معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: شهدا میزان و شاخص‌های هدایت برای جوانان ما در اوضاع و احوال این روزگار هستند و وظیفه ما به عنوان رهروان شهدا این است که قدردان زحمات و خون پاک شهیدان باشیم.
کد خبر: ۹۱۸۶۶۶۷
|
۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

شهدا میزان و شاخص‌های هدایت جوانان ما در این روزگار هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از رزن، سردار رضا طلایی نیک در مراسم آبروی محله گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «محسن بکند» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: شهدا با نثار خون خود همچون پیشوای خود امام حسین(ع) در زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی جانفشانی کردند.

وی افزود: شهید «بکند» در عرصه فرماندهی ناحیه‌های رزن، فامنین و قهاوند همیشه و در همه حال در تلاش بودند تا با معرفی اسلام ناب و انقلاب اسلامی به جوانان یار و یاور انقلاب اسلامی باشند ودر این راه با نثار جان شیرینش به حرف‌های خویش جامه عمل پوشاند.

معاون پارلمانی وزارت دفاع گفت: شهدا میزان و شاخص‌های هدایت برای جوانان ما در اوضاع و احوال این روزگار هستند و وظیفه ما به عنوان رهروان شهدا این است که قدردان زحمات و خون پاک شهیدان باشیم ودر راه پیشبرد دین خدا ادامه دهندگان راستین برای شان باشیم.

در ادامه این مراسم با حضور  سردار طلایی نیک معاون پارلمانی وزارت دفاع، مسئولان شهرستانی  و کویتی پور مداح اهل بیت(ع) از خانواده شهید «بکند» تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار