خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از اهدای خون توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های شیراز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۹۹۵۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج از فارس، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از اهدای خون توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه های شیراز به مرکز انتقال خون نمازی خبر داد.

حامد علی زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به کاهش ذخایر خونی استان گفت: با توجه به اخبار واصله از مراکز انتقال خون استان فارس دریافتیم که ذخایر گرو‌های خونی در استان فارس و شهر شیراز کاهش یافته است به همین دلیل به عنوان خادمان همیشگی مردم عزیز استان فارس در مجموعه بسیج دانشجویی، پیش قدم شده ایم تا با گفتمان سازی و فرهنگ سازی، اهدای خون را در بین دانشگاهیان و مردم محترم استان فارس همگانی کنیم.

این فعال دانشجویی عنوان کرد: مسلما می‌توانیم با افزایش مشارکت انسان های متعهد، سالم و نیکوکار، به خصوص دانشجویان، در این امر انسان دوستانه، پاسخ گوی نیاز استان فارس به خون و فراورده های خونی باشیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز افزود: در قرآن و روایات، تاکید زیادی بر انفاق و فداکاری شده است. اطراف ما انسان های بسیاری هستند که با روشن بینی دریافته اند که اهدای خون سالم یکی از پاک ترین انواع انفاق است.

وی در ادامه بیان داشت: مجموعه بسیج دانشجویی شیراز مفتخر است با هدف فرهنگ سازی و ترویج معروف پسندیده اهدای خون، به دنبال همراه کردن دانشگاهیان و مردم شریف استان فارس باشد.

علی زاده در خصوص نحوه برگزاری این برنامه گفت: در همین راستا در اولین قدم سه شنبه، 21 آبان، ساعت 12 ظهر، حوزه های بسیج دانشجویی دانشگاه های شیراز همراه با عموم دانشگاهیان اقدام به پیاده روی از میدان ارم به سمت مرکز انتقال خون نمازی (میدان نمازی) جهت اهدای خون خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها